دندانپزشک زیبایی در کرج یک عبارت دارای طیف وسیع می باشد و هنگامی که از آن استفاده می شود، باید منظور از آن با جزییات عنوان شود. در واقع تخصصی از دندانپزشکی، به نام دندانپزشک زیبایی نامیده نشده است و اصطلاح دندانپزشک زیبایی یک لغت کلی برای نشان دادن دندانپزشکانی است که کار دندانپزشکی زیبایی انجام می دهند.

در هر حال جالب است بدانید که دندانپزشکی زیبایی با سرعت زیادی در حال جا افتادن می باشد و حتی به نوعی از دندانپزشکی درمانی نیز پیشی گرفته است. اگر در گذشته افراد به منظور پرکردن دندان، عصب کشی دندان یا روکش کردن آن مراجعه می کردند و اکثر مراجعات به دندانپزشکی را همین درمان های دندانپزشکی تشکیل می داد؛ امروزه تعداد مراجعات به دندانپزشکی بابت دندانپزشکی زیبایی بسیار افزایش یافته است و این دندانپزشکی زیبایی بخوبی مراجعین خود را جذب نموده است.

در مقاله پیش رو ابتدا وضعیت دندانپزشکی کرج را ارزیابی می کنیم ؛ سپس به معرفی درمان های مرتبط با دندانپزشکی زیبایی در کرج می پردازیم و در نهایت جمع بندی کلی راجع به دندانپزشکی زیبایی در کرج ارائه خواهیم کرد.

دندانپزشک زیبایی در کرج - کلینیک مهرویلا

دندانپزشکی زیبایی در کرج

دندانپزشکی زیبایی در کرج نیز پیشرفت مناسبی داشته است که علت آن به دو موضوع مهم برمی گردد؛ یکی اینکه شهر کرج کلانشهر پرجمعیتی است و نزدیکی و مجاورت آن با تهران موجب شده است که از هیجانات به روز پایتخت دور نباشد. با همه گیری دندانپزشکی زیبایی در تهران، دندانپزشکی زیبایی کرج نیز به تبع آن تحت تاثیر قرار می گیرد و متقاضیان آن نیز افزایش می یابند.

مطلب دوم این است که کرج جوانترین کلانشهر ایران است و معمولاً دندانپزشکی زیبایی در بین جوانان طرفدار بیشتری دارد و همین جوان بودن نسبی جمعیت کرج، موجب شده است که دندانپزشکی زیبایی در آن، خواهان زیادی داشته باشد.

بهترین دندانپزشک زیبایی در کرج

جستجوی بهترین دندانپزشک زیبایی در کرج شیوع پیدا کرده است و همین موضوع موجب می شود که قبل از بررسی هر چیز دیگری، ابتدا ارزیابی نماییم که اصلاً دندانپزشکی زیبایی به چه درمان هایی اطلاق می شود و بهترین دندانپزشکی زیبایی کجاست.

قبل از هر چیزی باید اشاره کرد که هدف دندانپزشکی زیبایی بهبود لبخند و ایجاد طرح لبخند در افراد می باشد. این بهبود نمای لبخند یا اصطلاحاً ایجاد لبخند هالیوودی به فرد کمک می کند که در ارتباطات اجتماعی خود اعتماد به نفس بالایی داشته باشد. طرح لبخند توسط چندین درمان مختلف دندانپزشکی ایجاد می شود یا بهبود می یابد.

دندانپزشک زیبایی در کرج یک عبارت دارای طیف وسیع می باشد و هنگامی که از آن استفاده می شود، باید منظور از آن با جزییات عنوان شود.

کامپوزیت دندان در کرج

کامپوزیت دندان در کرج شایعترین درمان دندانپزشکی زیبایی است که انجام می شود. علت شیوع بالای آن چندین دلیل دارد؛ اول اینکه انجام دادن کامپوزیت دندان به نسبت سایر روش های دندانپزشکی زیبایی سرراست تر است.

موادی که برای کامپوزیت دندان به کار می روند، امروز پیشرفت زیادی پیدا کرده اند و حداقل تراش روی دندان سالم انجام می شود. هزینه کامپوزیت دندان در کرج نیز نسبت به سایر روش های دندانپزشکی زیبایی مناسب تر است. کامپوزیت دندان در کرج به وفور توسط دندانپزشکان زیبایی کرج انجام می شود و کیفیت کامپوزیت دندان در کرج در حدقابل فبولی است.

لمینت دندان در کرج

لمینیت دندان در کرج نسبت به کامپوزیت دندان در کرج کمتر انتخاب می شود و علت آن نیز برمی گردد به مراحل لابراتواری که باید توسط یک لابراتوار دندانسازی خوب در کرج انجام شود. در حقیقت کیفیت لمینت دندان در کرج عملاً تحت تاثیر توانمندی دندانپزشک زیبایی و لابراتوار دندانسازی کرج قرار دارد. هر چقدر این لابراتوار دندانسازی در کرج کیفیت کار بالاتری داشته باشد، کیفیت لمینیت تحویل شده نیز بهتر خواهد بود. قیمت لمینت دندان در کرج بالاتر از هزینه کامپوزیت دندان در کرج می باشد.

دندانپزشک زیبایی در کرج

روکش زیبایی دندان در کرج

روکش های زیبایی مراحل ساخت پیچیده تر و حساس تری نسبت به لمینت دندان و کامپوزیت دندان دارند ولی در اغلب موارد هنگامی به کار می روند که دندان دارای پوسیدگی وسیع می باشد و دچار تخریب گسترده ای شده است و فرد بجای اینکه روکش معمولی دندان را انتخاب نماید، روکش زیبایی دندان را انتخاب می نماید.

روکش زیبایی دندان اغلب از جنس سرامیک می باشد که ظاهر جذاب و براقی را ایجاد می نماید. روکش های معمولی عمدتاً زیر سرامیک یک پایه فلزی دارند. روکش های زیبایی دندان اغلب هزینه بالایی دارند.

جراحی زیبایی لثه در کرج

در چند سال اخیر مشخص شده است که زیبایی لبخند فقط به شکل و سایز دندان ها مرتبط نیست و علاوه بر این موضوع، شکل لثه نیز در زیبایی لبخند تاثیر بسزایی دارد. در مواردی که لثه ها قرینه نیستند و یا شکل لثه با الگوی مورد نیاز تناسب ندارد، باید لثه را به شکل ایده آل مورد نظر برگرداند و این موضوع با جراحی زیبایی لثه ممکن است.

گاهی این جراحی زیبایی لثه در تعداد بیشتری از دندان های جلو انجام می شود که در این حالت اغلب هدف کاستن از میزان نمایش لثه و بهبود لبخند لثه ای می باشد. لبخند لثه ای به وضعیتی گفته می شود که لثه های مریض هنگام خندیدن بیش از حد دیده می شوند.

دندانپزشک زیبایی در کرج

نگین دندان در کرج

نگین دندان سابقاً بسیار مد شده بود ولی امروزه دیگر طرفداران سابق خود را ندارد. در این درمان زیبایی دندانپزشکی، نگین های ظریف به اشکال مختلف توسط باندینگ و کامپوزیت های خاص (چسب های دندانپزشکی) به روی دندان متصل می شوند و میزان ماندگاری آنها روی دندان، اگر فرد چیز سفتی نخورد، مناسب است. خود نگین دندان می تواند به فرم های براق یا غیربراق باشد.

اسنپ آن اسمایل در کرج

برعکس نگین دندان، اسنپ آن اسمایل موضوع جدیدی است. در این دندانپزشکی زیبایی، فرم نامناسب دندان بصورت موقت (مثلاً یک مهمانی یا مراسم خاص) توسط یک قالب پوشانده می شود و لبخند مناسبی بصورت موقت برای فرد ایجاد می شود. اسنپ آن اسمایل مراحل ساخت و طراحی راحتی ندارد و فقط لابراتوارهای دندانپزشکی خاصی می توانند آنها را با کیفیت مناسبی تهیه کنند و همین موضوع موجب می شود که هزینه تهیه اسنپ آن اسمایل بالا باشد.

ارتودنسی در کرج

ارتودنسی دندان در کرج اگر چه طولانی ترین و شاید به نوعی غیر جذاب ترین درمان دندانپزشکی در کرج باشد اما سالم ترین روش نیز هست. مرتب کردن و بهبود نظم دندان ها با ارتودنسی با جابجایی خود دندان ها انجام می شود و این موضوع باعث می شود دندان ها تراش نخورند و آسیبی به آن ها وارد نشود.

ایراد ارتودنسی زمان نسبتاً طولانی مورد نیاز برای انجام آن است و همچنین ظاهر غیرجذاب براکت های فلزی آن است که به سطح دندان چسبانده می شوند. امروزه برای جذاب تر کردن و جوانپسند کردن بریس های ارتودنسی، انواع ارتودنسی شفاف، ارتودنسی لینگوال و پلاک های شفاف ارتودنسی نیز وارد بازار شده اند.

دندانپزشک زیبایی در کرج

کلینیک دندانپزشک زیبایی در کرج

اینکه چه کسی در کرج می تواند این دندانپزشکی های زیبایی را انجام دهد، هم جای بحث زیادی دارد. یک دیدگاه اعتقاد دارد از آنجایی که دندانپزشکی در واقع نوعی از یک هنر است، هر دندانپزشکی که دست قوی داشته باشد را می توان دندانپزشک زیبایی درنظر گرفت؛ ولی از نگرشی دیگر، دندانپزشکی فقط هنر نیست و ترکیبی است از علم و هنر.

دیدگاه دوم نگاه تخصصی تر به موضوع دارد و اعتقاد دارد برای هر یک از زمینه های دندانپزشکی زیبایی باید یک متخصص دندانپزشکی دست به کار شود. متخصصین دندانپزشکی همکار در طرح لبخند، متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی، جراح و متخصص بیماری های لثه، متخصص پروتزهای دندانی می باشند. البته نباید از نقش لابراتوارهای دندانپزشکی خوب نیز در این زمینه صرف نظر کرد.

به عنوان جمع بندی باید عنوان کرد که کلینیک دندانپزشکی زیبایی در کرج، به درمانگاهی گفته می شود که دندانپزشکان خوش دست و مجموعه متخصصین دندانپزشکی فوق را داشته باشد.

کلینیک دندانپزشکی مهرویلای کرج ، مرکزی مدرن و مجهز برای درمان های دندانپزشکی زیبایی در کرج می باشد که توانسته است تلفیقی از علم و هنر دندانپزشکی را کنار هم گردآورد. در صورتی که نیازمند درمان های زیبایی دندانپزشکی هستید، مشاوره با کلینیک دندانپزشکی زیبایی مهرویلا را توصیه می نماییم.