بهترین دکتر دندانپزشک در کرج عنوان مورد نظر برای آن دسته از ساکنین کرج و یا استان البرز می باشد که به دنبال کیفیت بالایی از درمان های دندانپزشکی می باشند. اگر بخواهیم درمان های دندانپزشکی را تفکیک نماییم ، می توانیم آن را به دندانپزشکی درمانی و زیبایی تقسیم نماییم. یک دکتر دندانپزشک خوب در کرج ممکن است هر کدام از جنبه های دندانپزشکی درمانی و زیبایی را به خوبی انجام دهد اما بهترین دندانپزشک در کرج توانمندی انجام هر دو مورد دندانپزشکی درمانی و دندانپزشکی زیبایی در کرج را دارد. ما در کلینیک تخصصی دندانپزشکی مهرویلا برای ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات از تیمی کاملا حرفه ای و مجرب که متشکل از متخصص ارتودنسی ، دندانپزشک زیبایی ، ترمیمی ، درمانی ، فوق تخصص ایملنت و غیره است ، کمک گرفته ایم و تا کنون خدمات ارزشمند بسیاری را به مراجعه کنندگان عزیز ارائه داده ایم که همواره رضایت مندی آن ها را به دنبال داشته است. برای آشنایی بیشتر توصیه می کنیم ادامه این مطلب را با دقت بخوانید.

 

 

دندانپزشک زیبایی در کرج

دندانپزشکی زیبایی یکی از مهمترین و به روزترین بخش های دندانپزشکی است که در سالهای اخیر توسعه زیادی یافته است. دندانپزشکی زیبایی در استان البرز نیز با سرعت زیادی در حال پیشرفت می باشد و علت آن نیز جمعیت جوان کرج و تب درمانهای زیبایی مرتبط به دندان می باشد. اصل تمرکز دندانپزشکی زیبایی بر روی طراحی لبخند می باشد و در این مورد چندین درمان دندانپزشکی زیبایی مطرح می باشند. اگر بخواهیم درمان های ارائه شده توسط بهترین دکتر دندانپزشک در کرج در حوزه زیبایی دندان را نام ببریم می توان لیفت لثه ، لمینیت ، کامپوزیت دندان ، بلیچینگ یا سفید کردن دندان را توصیه کرد.

بلیچینگ دندان در کرج

اگر دندان ها از نظر نظم و سایز و شکل مشکل نداشته باشند سفید کردن دندان یا همان بلیچینگ دندان راه حل مناسبی برای بهبود زیبایی دندان ها می باشد. بلیچینگ دندان در کرج نیز به دو شکل هوم بلیچینگ (سفید کردن دندان در منزل ) و آفیس بلیچینگ (سفید کردن دندان در کلینیک ) انجام می شود. موفقیت سفید کردن دندان در استان البرز مستقیماً با کیفیت مواد و ماتریال مصرفی در ارتباط می باشد و مواد دندانپزشکی استفاده شده برای بلیچینگ ، به وضوح روی کیفیت درمان موثر می باشند. بلیچینگ دندان در کرج هم توسط متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در کرج انجام می شود ‌و هم توسط بهترین دکتر دندانپزشک در کرج که دوره های بسیار زیادی را در این زمینه طی کرده است. بلیچینگ دندان در اصل مقدمه شروع درمان های زیبایی می باشد.

کلینیک تخصصی دندانپزشکی مهرویلا در کرج 

 

لیفت لثه در کرج

اگر شکل دندان ها مناسب باشند و سطح لثه دندان ها مناسب نباشد ، لیفت لثه یا بالابردن لثه راه حل آن می باشد. اگر طول تاج دندان ها مناسب نباشد و دندان کاندیدای لمینیت دندان یا کامپوزیت دندان باشد ، باز هم نیاز به جراحی لثه خواهد بود. لیفت لثه اغلب توسط متخصص لثه در کرج انجام می شود و جراح لثه ، اغلب لیفت لثه را بصورت چند دندان انجام می دهد تا تک دندان. لیفت لثه دندان ها پس از انجام و گذراندن دوره بهبودی ، طرح لثه مناسب و زیبایی را به دندان ها اهدا می کند. لیفت لثه در کرج هم بصورت دستی و با کارکرد مستقیم بهترین جراح لثه در کرج انجام می شود و هم توسط لیزر. تفاوت کارآیی چندانی بین این دو روش وجود ندارد و انتخاب بین آن ها به نظر مستقیم متخصص لثه دارد.

 

بهترین دکتر دندانپزشک در کرج

 

بهترین دکتر دندانپزشک در کرج برای کامپوزیت

کامپوزیت دندان در کرج درمان بسیار محبوب و مورد پسندی است.در چند سال اخیر که کامپوزیت های دندانی از نظر تکنیکی و جنس مواد پیشرفت زیادی پیدا کرده اند،به خوبی جای خود را برای ایجاد طرح لبخند باز نموده اند. بهترین و متبحر ترین دکتر کامپوزیت دندان در کرج هم می تواند متخصص دندانپزشکی زیبایی باشد و هم یک دندانپزشک حرفه ای که برای کار با کامپوزیت ها تبحر ویژه ای پیدا کرده است. بهترین دکتر دندانپزشک در کرج برای کامپوزیت دندان ، حتماً سابقه چندین سال کار دندانپزشکی زیبایی برای مراجعین را دارد و مهارت خاصی برای کار با کامپوزیت ها پیدا کرده است.

دندانپزشک خوب برای لمینیت در کرج

لمینیت دندان یک تفاوت عمده ای با کامپوزیت دارد و آن هم مربوط به تراش دندان ها می باشد.هنگامی که دندان برای لمینیت دندان تراش داده می شود،ازآن قالب گرفته می شود ‌و برای ساخت لمینیت به لابراتوار ارسال می شود.لابراتوار دنداتسازی خوب در کرج برای موفقیت درمان یک دندانپزشک خوب برای لمینیت در کرج بسیار مهم می باشد.دندانپزشک خوب برای لمینیت در کرج دندانپزشکی لست که علاوه بر مهارت در تراش مناسب دندان برای لمینیت دندان،با لابراتوار باکیفیتی نیز کار می کند و از تکنیک های نوین برای ساخت لمینیت بهره می گیرد.

 

بهترین دکتر دندانپزشک در کرج

 

بهترین دکتر دندانپزشک در کرج در زمینه زیبایی لبخند

همانطور که در مطالب فوق گفته شد ، دندانپزشکی زیبایی مجموعه ای از درمان ها برای ایجاد طرح لبخند می باشد. یک دندانپزشک زیبایی اغلب کار خود را با بلیچینگ شروع می کند ، لیفت لثه را برای ایجاد فرم لثه انجام می دهد و در ادامه کامپوزیت دندان و یا لمینیت دندان را برای ایجاد شکل مناسب دندان ، تجویز می کند. بهترین دکتر زیبایی دندان در کرج درمانگری است که مراحل ایجاد یک طرح لبخند را بخوبی رعایت می کند و سلامت دندان ها را به خاطر دندانپزشکی زیبایی به مخاطره نمی اندازد.بهترین دندانپزشکی زیبایی در کرج با تکنیک های نوین درمانهای زیبایی آشنا می باشند و از تجهیزات و مواد مدرن دندانپزشکی بهره می گیرد.

دکتر خوب برای ایمپلنت

درمان های دندانپزشکی محدود به دندانپزشکی زیبایی نمی باشند و درمان های ترمیمی نیز نقش بسیار مهمی در تکمیل سیستم دندانی و اثر تکمیلی روی دندانپزشکی زیبایی دارند. ایمپلنت دندان نیز دقیقاً همان درمان تکمیلی دندانپزشکی است که اثر جدی روی بازسازی و مناسب سازی سیستم دندانی دارد. جدای کیفیت ایمپلنت دندانی که در فک قرار داده می شود انتخاب بهترین دکتر دندانپزشک در کرج برای کاشت دندان نیز تاثیر بسزایی در موفقیت درمان دارد. دکتر خوب ایمپلنت در کرج یا متخصص فک و صورت می باشد یا جراح لثه که بصورت تخصصی درمان ایمپلنت را در دانشکده های دندانپزشکی آموزش دیده اند. دندانپزشک مجرب و کارآزموده نیز قادر است یک دکتر خوب ایمپلنت در کرج باشد. دکتر خوب ایمپلنت در کرج با سیستم های معمول قرلردهی ایمپلنت آشنایی دارد و با تکنیک های جدید ایمپلنت ‌و حتی مشکلات ایمپلنت گذاری آشنا می باشد.

 

بهترین دکتر دندانپزشک در کرج

 

دندانپزشک حرفه ای در کرج

همانطور که مشخص است دندانپزشکی امروز با دندانپزشکی های دهه های قبل متفاوت شده است.توسعه دندانپزشکی زیبایی و ظهور دندانپزشکی دیجیتال موجب شده است که چهره دندانپزشکی در دنیا و به تبع آن در ایران نیز دچار دگرگونی شود.به بیان دیگر دندانپزشکی نیز در حال حرفه ای شدن است و در این مسیر دندانپزشکان کرجی نیز به تدریج به سمت حرفه ای شدن پیش می روند. دوره های دندانپزشکی تخصصی و همچنین دوره های دندانپزشکی زیبایی نیز به تسریع این مسیر کمک شایانی کرده است.بهترین دکتر دندانپزشک در کرج که از تبحر و مهارت بالایی برخوردار است نه تنها با دوره های  آموزش دندانپزشکی خود را به روز نگه می دارد بلکه با متد و روش های جدید آشنا می باشد و در این مسیر روبه پیشرفت و در حال تکاپو می باشد.