وام دندانپزشکی کرج

وام دندانپزشکی کرج مورد جستجوی دهک هایی از جامعه ایرانی است که پرداخت نقدی دندانپزشکی برایشان دشوار است؛ اما دندانپزشکی اقساطی برایشان مقدور می باشد. قیمت دندانپزشکی در کرج نسبت به دیگر شهرهای ایران بالاتر نیست اما پرداخت همین هزینه ها نیز بر دوش چندین دهک جامعه نیز سنگینی می کند و این قشر به عنوان جایگزین به دنبال راه حل هایی چون وام دندانپزشکی در کرج ، بیمه دندانپزشکی در کرج ، دندانپزشکی اقساطی در کرج ، دندانپزشکی ارزان در کرج و یا حتی دندانپزشکی رایگان در کرج می روند.

وام دندانپزشکی کرج

در مقاله پیش رو قصد داریم انواع روش هایی که برای پرداخت هزینه های دندانپزشکی به کار می روند را بررسی نماییم و برای ساکنین کرج راه حل های ارائه شده را بررسی نماییم.

وام دندانپزشکی در کرج

برخی شرکت های خدماتی و رفاهی که در زمینه های دیگر خدماتی تجربه ارائه وام را دارند، در دندانپزشکی نیز فعالیت می نمایند. شرکتهای خدماتی که در زمینه وام دندانپزشکی کرج فعالیت می کنند محدود می باشند و نحوه فعالیت آنها معمولاً به چند شکل انجام می شود.

برخی از این شرکت ها با یک سری کلینیک های دندانپزشکی کرج یا مطب های دندانپزشکی کرج قرارداد می بندند و مراجعین دندانپزشکی را به این مراکز دندانپزشکی کرج معرفی می نمایند و تضمین هایی از این مراجعین می گیرند که پرداخت خود را به مرکز دندانپزشکی مزبور به صورت وام طولانی مدت انجام خواهند داد.

برخی دیگر از شرکت های خدماتی فعال در این زمینه مانند موسسات اعتباری وام هایی را به عنوان وام دندانپزشکی مصوب می کنند و با درصد بهره بانکی در اختیار مشتریان خود می گذارند و خود را طرف حساب با مراکز دندانپزشکی نمی دانند.

بیمه دندانپزشکی در کرج

وام دندانپزشکی کرج

بیمه دندانپزشکی به دو بخش بیمه پایه دندانپزشکی ( مانند بیمه تامین اجتماعی، بیمه خدمات درمانی و بیمه نیروهای مسلح ) که سطح درمان های اولیه و ضروری (مانند کشیدن دندان و پرکردن دندان ) را تحت پوشش قرار می دهند و بیمه های تکمیلی ( که خدمات بیشتری از دندانپزشکی را تحت پوشش قرار می دهند ) تقسیم می شوند.

معمولاً نیازهای مراجعین دندانپزشکی فراتر از نیازهای سطح پایه می باشد و اکثر افراد، نیازمندی به بیمه های تکمیلی دندانپزشکی نیز دارند. بیمه های تکمیلی زیادی در کشور ما وجود دارند و اکثراً در بخش دندانپزشکی نیز فعال می باشند.

بیمه های دندانپزشکی تکمیلی معمولاً سقفی از خدمات دندانپزشکی را بر اساس میزان پوشش بیمه شوندگان تعیین می کنند و مراجعه کنندگان تا این سقف تعیین شده، هزینه درمان های انجام شده را پرداخت می نمایند.

تخفیف دندانپزشکی در کرج

امروزه مراکز دندانپزشکی نیز بر حسب مناسبات و فصول برای مراجعین خود اقدام به تسهیلات ویژه تحت عنوان تخفیف دندانپزشکی در کرج می نمایند. در این زمینه برخی شرکت های خدماتی نیز فعال شده اند. شرکت هایی مانند تخفیفان، مهراز، بنیان سلامت و غیره با صدور کارت های تخفیف مانند مهراز کارت، بنیان کارت، کارت تخفیفان و غیره در این زمینه فعال هستند.

فعالیت شرکت هایی که در زمینه تخفیف دندانپزشکی در کرج فعال می باشند به شکل قرارداد با مراکز دندانپزشکی و اعضای متقاضی می باشد و معمولاً بصورت درصدی یا خدمات اضافی دندانپزشکی منظور می شود. تخفیف دندانپزشکی در کرج مسئله ای است که به تازگی فعالیت سازمانی روی آن بیشتر به چشم می خورد.

وام دندانپزشکی کرجدندانپزشکی اقساطی در کرج

بصورت کلی پرداخت اقساطی در مورد خدماتی امکان ارائه شدن دارد که در طول زمان انجام شوند. خدمات دندانپزشکی اکثراً در چند جلسه به اتمام می رسند و در اکثر موارد امکان تقسیط آنها وجود ندارد. البته خدمات خاصی از دندانپزشکی نیز امکان ارائه شدن بصورت اقساطی را دارا می باشند که ارتودنسی اقساطی مهمترین آنهاست.

ارتودنسی اقساطی در کرج مرسوم و رایج می باشد و اکثر مراکز دندانپزشکی کرج خدمات ارتودنسی را بصورت قسطی ارائه می نمایند. ارتودنسی معمولاً یک درمان طولانی مدت است و در اکثر موارد تا دو سال طول می کشد و برای همین امکان این وجود دارد که نحوه پرداخت هزینه های ارتودنسی ، بصورت اقساطی و شرایطی دریافت گردد.

درمان ایمپلنت نیز معمولاً چند ماه زمان می برد و همین زمان درمان چند ماهه آن امکان پرداخت شرایطی ایمپلنت را فراهم می کند. البته مراکز دندانپزشکی و یا دندانپزشکانی در کرج وجود دارند که بصورت شرایطی و با دریافت چندین فقره چک درمان دندانپزشکی را انجام می دهند ولی این موضوع قانون نیست و به اطمینان بین دندانپزشک و مراجعین برمی گردد.

دندانپزشکی ارزان در کرج

وام دندانپزشکی کرج

مراکزی از دندانپزشکی در کرج که خدمات پایه ای بیمه دندانپزشکی کرج را پشتیبانی می کنند، دندانپزشکی ارزان در کرج را ارائه می نمایند. بیمه تامین اجتماعی و بیمه خدمات درمانی و حتی بیمه نیروهای مسلح با دفترچه بیمه خود و در مراکز مخصوص خدماتی را ارائه می دهند که دندانپزشکی با قیمت مناسب در کرج محسوب می شود.

دانشکده دندانپزشکی کرج نیز کلینیک دندانپزشکی با قیمت مناسب در کرج محسوب می شود. در دانشکده دندانپزشکی البرز خدمات دندانپزشکی آموزشی توسط دانشجویان دندانپزشکی انجام می شود و ازینرو هزینه دندانپزشکی تمام شده آن برای افراد پایین می آید؛ مسئله اصلی اینجاست که دندانپزشکی ارزان در کرج جستجو کنندگان زیادی را به سمت خود می کشد و همین موضوع موجب می شود نوبت دهی در این مراکز دندانپزشکی در فواصل طولانی و به سختی حاصل شود.

دندانپزشکی رایگان در کرج

خدمات خیرخواهانه دندانپزشکی که توسط دندانپزشکان و کلینیک های دندانپزشکی کرج در مراکز خاصی انجام می شود، تنها مسیر دسترسی معمول به دندانپزشکی رایگان در کرج می باشد. اگر در جستجوی دندانپزشکی رایگان در کرج هستید، بایستی تحت حمایت مراکز خیریه و امدادی قرار بگیرید و از این مسیر برای دستیابی به دندانپزشکی رایگان در کرج استفاده نمایید.