قیمت ایمپلنت در کرج ، یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار ، در انجام درمان ایمپلنت دندان ، برای ساکنین استان البرز و کرج می باشد. در سال های اخیر با افزایش قیمت ارز ، هزینه درمان ایمپلنت نیز جهش داشته است و همین موضوع موجب شده است ، قیمت ایمپلنت دندان در کرج ، برای ساکنین البرز به اولویت در تصمیم گیری برای انواع ایمپلنت ، تبدیل شود.البته به طور کلی و در مقایسه با هزینه ایمپلنت در سایر کشورها ، هزینه ایمپلنت در ایران ، بسیار مناسب می باشد و میانگین قیمت ایمپلنت در کرج ، نیز نسبت به سایر کلان شهرهای کشور ، هزینه مناسبی به حساب می آید. در مقاله پیش رو قصد داریم ، ابتدا قیمت ایمپلنت دندان در کرج را با شما به بحث بگذاریم و در ادامه ، راجع به شرایط پرداخت هزینه ایمپلنت در کرج ، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

قیمت ایمپلنت در کرج

 

روش کاشت ایمپلنت دندان در کرج

معمول ترین روش کاشت دندان در کرج یا سایر شهر های ایران ، انجام جراحی ایمپلنت است. در این تکنیک سنتی ، ابتدا لثه روی ناحیه بی دندانی باز می شود و در صورتی که ، استخوان کافی باشد و سینوس فک بالا در آن ناحیه بی دندانی ، نفوذ نکرده باشد ، توسط بهترین جراح ایمپلنت در کرج ، پایه با فیکسچر ایمپلنت ، قرار داده می شود.

اگر حجم یا ضخامت استخوان ناحیه بی دندانی کافی نباشد ، ممکن است لازم باشد ابتدا پیوند استخوان انجام شود و پس از چند ماه ، پایه ایمپلنت قرارداده شود. همین مشکل ممکن است به شکلی دیگر ، در فک بالا رخ دهد ؛ به این صورت که اگر زمان زیادی از بی دندانی فرد گذشته باشد ، سینوس فک بالا گسترش می یابد و امکان کاشت دندان در کرج و ایمپلنت گذاری ، را از بهترین جراح ایمپلنت در کرج سلب می کند. به دلیل روش پیچیده انجام آن قیمت ایمپلنت در کرج ممکن است کمی بالا باشد. در این مورد نیز ابتدا باید جراحی سینوس لیفت ، به منظور بالا بردن سینوس فک بالا انجام شود و سپس پایه ایمپلنت ، قرار داده شود. به هرحال پس از قراردهی بدنه ایمپلنت ، باید چند ماهی فرصت داده شود ، تا استخوان به دندان جوش بخورد و به اصطلاح ، ایمپلنت بگیرد. پس از طی این مدت ، قالب گیری انجام می شود و طی چند مرحله ، روکش ایمپلنت به فرد تحویل می شود.

 

 

ایمپلنت دندان در کرج

در ابتدای ورود ایمپلنت به کشور ما ، این درمان فقط محدود به مراکز خاصی در شهر تهران بود. اما با گسترش برندها و تکنیک های مختلف ایمپلنت گذاری ، به تدریج شهرهای دیگر نیز صاحب مراکز ایمپلنت شدند. کرج نیز از آن جمله شهرهای دست اولی بود ، که به علت مجاورت آن با تهران ، ساکنین خود را از انجام آن بهره مند نمود. در ابتدا فقط جراحان ایمپلنت در کرج ، که شامل بهترین متخصصین جراح فک در کرج و متخصصین لثه کرج می شدند ، قادر به ایمپلنت گذاری بودند. اما با توسعه این درمان و آموزش های مرتبط با آن ، دندانپزشکان کرج نیز ، توانایی قراردادن ایمپلنت را کسب نمودند. با پیشرفت درمان های تخصصی در کرج ، اینک کلینیک های تخصصی در کرج وجود دارند ، که انواع جراحان و متخصصین پروتز یا ترمیمی را ، در همکاری با خود دارند و به نوعی ، تیم ایمپلنت در کرج یا خانه ایمپلنت در کرج را ، در کلینیک های دندانپزشکی کرج ایجاد نموده اند. در ادامه این مقاله در رابطه با قیمت ایمپلنت در کرج مطالبی را بیان می کنیم با ما همراه باشید.

 

ایمپلنت و کلینیک دندانپزشکی در کرج

همان طور که اشاره شد ، با توسعه کلینیک های دندانپزشکی کرج ، ایمپلنت در کرج بصورت تیمی و در برندها و تکنیک های مختلف ، در برخی کلینیک های دندانپزشکی حرفه ای در کرج انجام می شود. در این کلینیک های دندانپزشکی ، انواع ایمپلنت های ساخته شده در کشورهای مختلف و همین طور برندهای گوناگون ایمپلنت ، به مراجعین کرج عرضه می شود ، تا آن ها بر اساس سلایق و قیمت ایمپلنت در کرج ، ایمپلنت مورد نظر خود را انتخاب نمایند. در واقع حسن بزرگ این خانه های ایمپلنت کرج یا همان مراکز ایمپلنت کرج ، در این است که گزینه های مختلفی در اختیار مراجعین قرارمی دهند و آن ها هستند ، که بر اساس شرایط خود ، نوع ایمپلنت خود را انتخاب می نمایند.

قیمت ایمپلنت دندان در کرج

سیستم های ایمپلنت متعددی ، در بازار دندانپزشکی کشور ما وجود دارند ، که هم اجزای پایه و هم اجزای پروتزی آن ، با یکدیگر متفاوت می باشد. هر کدام از این مراحل جراحی و پروتزی ، خود می تواند نیازمند درمان های تکمیلی باشد ، که موجب می شود قیمت ایمپلنت در کرج متفاوت شود. البته به طور کلی هزینه ایمپلنت در کرج و کل کشور ما ، نسبت به کشورهای دیگر به مراتب کمتر است ؛ در حالی که متخصصین ایمپلنت ایرانی مهارت و شایستگی بالا و جهانی ، در انجام ایمپلنت دندان دارند. کرج از جمله شهرهای ایران است ، که قیمت ایمپلنت دندان در کرج نسبت به کیفیت درمانی که ارائه می شود ، مناسب می باشد. جالب است بدانید بخاطر این مزیت مهم ، گاهی متقاضیان ایمپلنت تهرانی ، برای انجام درمان های دندانپزشکی از جمله ایمپلنت ، به کرج مراجعه می نمایند.

قیمت ایمپلنت در کرج

 

ایمپلنت آمریکایی در کرج

برخی از کرجی ها ، چون ذهنیت مطلوبی روی ماتریال های آمریکایی دارند ، در مسئله کاشت دندان در کرج نیز بدون توجه و اهمیت دادن به قیمت ایمپلنت در کرج به دنبال ایمپلنت های آمریکایی می گردند. البته این تصور ، اشتباه نیست و صنایع ایمپلنت دندان آمریکا نیز کمپانی های معتبری دارد. همین الان نیز با وجود تحریم های موجود ، برندهای آمریکایی ایمپلنت ، از جمله نوبل ، بایوکیر ، زاو ، بایوهاریزون در کشور ما به کار می روند. اما ممکن است به دلیل همین تحریم ها ، مشکل تامین قطعات پروتزی و دیرتر شدن تحویل روکش دندان ، برای آن ها پیش بیاید.

ایمپلنت سويسی در کرج

ایمپلنت های سويسی از جمله برندهای دارای کیفیت عالی در ایمپلنت می باشند و کمپانی های معروفی مانند اشترومن ، نیودنت وsic  در کشور ما فعالیت دارند و قطعات آنها را تامین می کنند. میانگین قیمت ایمپلنت های سويسی در کلینیک های دندانپزشکی کرج در سال ۱۴۰۱ حدود دوازده-سیزده میلیون تومان بوده است. در حد فاصل فروردین تا اسفند سال ۱۴۰۱ قیمت دلار در کشورمان تقریبا دو برابر شد که همین موضوع در سال ۱۴۰۲ تاثیر خود را بروی قیمت ایمپلنت در کرج نشان خواهد داد. قیمت ایمپلنت سویسی کرج در ابتدای سال ۱۴۰۲ حدود ۱۵ میلیون تومان ؛ اما افزایش بهای نرخ ارز در انتهای سال ۱۴۰۲ و ابتدای سال ۱۴۰۳  تاثیر خود بر روی هزینه ایملنت در سال ۱۴۰۳  را دارد و هزینه و قیمت ایمپلنت سوییسی در سال ۱۴۰۳ در کرج حدود بیست میلیون تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت در کرج

 

ایمپلنت کره ای در کرج

ایمپلنت های کره ای ، ایمپلنت های شایع و معمول دندانپزشکی کشورمان هستند، چرا که پشتیبانی مناسبی دارند و حدود بیست سال است که در بازار دندانپزشکی ایران فعال می باشند. معروفترین برندهای کره ای ایمپلنت در کرج مربوط به کمپانی های ایمپلنتیوم  ، استم ، دیو ، مگاژن و سی ام ای می باشند که کیفیت مناسب و خوبی دارند. البته برندهایی با نام سوون و لونا نیز اخیرا  وارد کشورمان شده است. حدود هزینه ایمپلنت های کره ای در کلینیک های دندانپزشکی کرج در سال ۱۴۰۰ بین ۶ تا ۸ میلیون تومان در سال ۱۴۰۱حدود ده میلیون تومان است ، اما همانطور که در بالا اشاره شد ، با توجه به افزایش دو برابری نرخ ارز در این سال ،  قیمت ایمپلنت کره ای در کرج حدود ۱۳ میلیون تومان می باشد . قیمت ایمپلنت کره ای در کرج در سال ۱۴۰۳ نیز بین ۱۵ تا بیست میلیون تومان می باشد.

ایمپلنت ایرانی

اخیرا تعدادی از کمپانی های داخلی اقدام به تاسیس کارخانه تولید ایمپلنت در ایران نموده اند. همانطور که ذات درمان ایمپلنت ، طولانی مدت بودن آن است ، هنوز نتایج کلینیکی در مورد موفقیت و شکست ایمپلنت های ایرانی وجود ندارد و بایستی منتظر پاسخ کلینیکی آن ها باشیم.

 

قیمت ایمپلنت در کرج

 

ایمپلنت اقساطی در کرج

با وجودی که قیمت ایمپلنت در کرج ، نسبت به کلان شهرهای دیگر کشور ، هزینه مناسبی می باشد ، اما به هرحال این هزینه ، به خصوص اگر قرار باشد چند ایمپلنت انجام شود ، عدد بالایی می شود و انتظار می رود که مراکز ایمپلنت کرج ، درباره پرداخت شرایطی آن ها ، فکری کرده باشند و همین گونه هم هست. کلینیک های دندانپزشکی کرج ، پرداخت هزینه ایمپلنت در کرج  را اغلب قسطی دریافت می کنند ؛ ولی در تعداد قسط محدود. قیمت ایمپلنت در کرج ، توسط یک کلینیک دندانپزشکی در کرج ، به این شکل دریافت می شود که ابتدا و با جراحی پایه ایمپلنت ، حدود نصف مبلغ دریافت می گردد و باقی هزینه آن ، چند ماه بعد و با قراردادن روکش ایمپلنت گرفته می شود. البته این روند در مواردی مانند ایمپلنت دیجیتال ، که جراحی ایمپلنت و تحویل روکش ایمپلنت ، به صورت همزمان انجام می شود ، قابل اجرا نمی باشد.

ایمپلنت رایگان در کرج

ایمپلنت رایگان در کرج ، معمولا در مواردی انجام می شود ، که یک درمانگر با گذراندن دوره های آموزش ایمپلنت ، به تازگی موفق به یادگیری ایمپلنت دندان در کرج شده است و بنا دارد ، که این موضوع را به صورت کلینیکی تجربه نماید و موفقیت و شکست های خود را مشاهده نماید. واضح است که مراکز آموزشی دندانپزشکی کشور ، فقط دانشکده های دندانپزشکی می باشند و تنها مسیر معمول ایمپلنت رایگان در کرج ، دانشکده دندانپزشکی کرج می باشد. در شرایطی که یک فرد قصد داشته باشد ، با ایمپلنت رایگان در کرج تجربه آموزشی کسب نماید ، حتماً باید مسیر قانونی کسب رضایت آگاهانه را طی نموده باشد.

ایمپلنت قیمت مناسب در کرج

کلینیک دندانپزشکی مهرویلای کرج ، بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج ، از مراکز مجهز و نوین دندانپزشکی کرج می باشد ، که بخش ایمپلنت فعال و تیمی دارد. در تیم جراحی ایمپلنت مهرویلا ، بهترین جراح فک کرج ، متخصص لثه کرج و همچنین برای تحویل روکش ایمپلنت ، متخصص پروتز در کرج و متخصص دندانپزشکی ترمیمی در کرج ، با یکدیگر همراهی می کنند.

 

قیمت ایمپلنت در کرج

 

این مرکز ایمپلنت کرج ، به نوعی خانه ایمپلنت در کرج نیز به شمار می آید ؛ چرا که گزینه های مختلفی از ایمپلنت را بر حسب خواست مراجعین کرجی ، در اختیار آن ها می گذارد. اگر دنبال ایمپلنت قیمت مناسب در کرج هستید و می خواهید به صورت قسطی ، قیمت ایمپلنت در کرج را پرداخت نمایید ، ابتدا با مراجعه به پیج اینستاگرام دندانپزشکی در کرج به آدرس اینستاگرام کلینیک دندانپزشکی مهرویلا مراجعه نمایید. ، نمونه های درمانی کلینیک دندانپزشکی مهرویلای کرج ، را مشاهده نمایید و برای مشاوره ایمپلنت در این کلینیک ، تماس حاصل نمایید.