اقدامات قبل و بعد از بلیچینگ دندان

اقدامات قبل و بعد از بلیچینگ دندان : شما عزیزان می توانید با دندان هایی زیبا، لثه هایی سالم، فک مرتب، طرح لبخند بسیار زیبایی داشته باشید، اما در برخی مواقع حتی یکی از این عوامل مانع بهره مندی شما از لبخندی زیبا می شود.

با رعایت اقدامات قبل و بعد از بلیچینگ دندان می توانید ماندگاری بلیچینگ دندان را افزایش دهید.

اقدامات قبل و بعد از بلیچینگ دندان

برای برطرف کردن این موانع راه های بسیاری وجود دارد که یکی از برگزیده ترین آن ها، بلیچینگ دندان می باشد. اگر دندان های تان پوسیده است باید به دنبال ترمیم آن ها باشید، اما اگر رنگ آن ها تغییر کرده است می توانید با استفاده از بلیچینگ دندان آن ها را به رنگ اصلی شان برسانید.

یکی از مشکلاتی که این روز ها افراد به آن دچار هستند، تغییر رنگ دندان ها می باشد که باید برای درمان به دندانپزشکی مراجعه کنند. این مراجعه و درمان برای افرادی که تصور می کنند دندان هایی سفید و معمولی دارند نیز لازم و ضروری می باشد.

یکی از علت های تغییر رنگ دندان ها، رنگدانه های موجود در غذا است که به مرور زمان بر روی رنگ دندان ها تاثیر می گذارد.

لازم به ذکر است که سفید کردن دندان برای افرادی که به دلایل ژنتیکی یا مصرف برخی دارو ها دندان های شان تغییر رنگ قابل توجهی پیدا کرده است، بسیار ضروری می باشد.

اقدامات قبل و بعد از بلیچینگ دندان

  • تا جایی که می توانید مصرف چای و قهوه و نوشابه و همچنین شکلات را به حداقل برسانید.
  • در مورد دندانپزشک زیبایی تحقیق کنید و بهترین دندانپزشک را انتخاب کنید.
  • نمونه کارهای قبلی دندانپزشک را مشاهده کنید و سپس تصمیم بگیرید.
  • حتما بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید.
  • در ساعات ابتدایی پس از بلیچینگ دندان ، دندان های خود را با آب گرم بشویید و لثه ها را برای پیشگیری از التهاب ماساژ دهید.
  • برای مدت 48 ساعت از مصرف مواد غذایی رنگی پرهیز کنید.
  • در صورت مصرف این مواد سریعا دندان های خود را بشویید.
  • از مصرف سیگار و استعمال دخانیات اجتناب کنید.
  • به بهداشت دهان و دندان های خود اهمیت دهید.
  • از خمیر دندان های ضد حساسیت استفاده کنید.
  • از مصرف غذا های سرد و اسیدی پرهیز کنید.

اقدامات قبل و بعد از بلیچینگ دنداننکاتی در رابطه با بلیچینگ دندان

  1. نکته اول : انجام بلیچینگ امری بسیاری پیچیده و سخت است که به دقت بسیار بالایی نیازمند بوده و وابسه به تجربه و تخصص دندانپزشک می باشد. بنابراین در انتخاب دندانپزشک زیبایی خود نهایت دقت را داشته باشید.
  2. نکته دوم : توجه داشته باشید که ماندگاری نتایج بلیچینگ همیشگی نبوده و نیاز به تکرار دارد تا رنگدانه ها تغییر رنگ دهند. فواصل زمانی بین هر جلسه به عوامل مختلفی همچون سبک زندگی ، میزان رعایت بهداشت دهان و دندان ، عادت های غذایی و غیره بستگی دارد. در واقع ممکن است برای یک فرد ماهی یکبار و برای فرد دیگر سالی یکبار نیاز به ترمیم باشد.
  3. نکته سوم : دقت کنید که بلیچینگ دندان از درمان های زیبایی محسوب می شود و نمی توان پیش از انجام آن میزان روشن شدن دندان ها را تشخیص داد. بنابراین افراد متقاضی باید انتظار معقولی از این درمان داشته باشند. لازم به ذکر است برای داشتن دندان های بسیار روشن و به اصطلاح هالیوودی بهتر است سایر روش های زیبایی همچون لمینت یا کامپوزیت را انتخاب کنید.
  4. نکته چهارم.: پس از انجام بلیچینگ دندان ، توصیه می شود از سایر روش های بلیچینگ دندان خانگی استفاده کنید تا میزان ماندگاری درمان و سفیدی دندان هایتان بیشتر شود.

عملکرد بلیچینگ دندان به چه صورت است ؟

موادی که برای این روش استفاده می شود ترکیبی از هیدروژن پروکساید و برخی اکتیویتر هاست و این ترکیب منجر به روشن شدن دندان ها خواهد شد.

هزینه بلیچینگ دندان

اقدامات قبل و بعد از بلیچینگ دندان

شاید شما نیز برای انجام بلیچینگ دندان با این سوال روبه رو شوید که هزینه بلیچینگ دندان چقدر است ؟ به دلیل تاثیر گذاری فاکتور های بسیار بر روی این هزینه بهتر است برای آگاهی دقیق از قیمت بلیچینگ دندان به یک کلینیک دندانپزشکی خوب مراجعه و تحت معاینه و بررسی دندانپزشک قرار بگیرید.

برای محاسبه نهایی هزینه بلیچینگ دندان باید ابتدا دندان ها مورد بررسی قرار بگیرند و توسط دندانپزشک زیبایی معاینه شوند. بنابراین به منظور مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین تعیین وقت با شماره های 02634235001 و 02634236001 تماس حاصل فرمایید.

عوارض بلیچینگ دندان

به طور کلی این روش عارضه به خصوصی ندارد اما با یک سری عوارض و حساسیت های موقتی همراه است که بین یک هفته تا یک ماه به طول می انجامد و پس آن به طور کلی برطرف خواهد شد. بارز ترین عوارض این روش حساس شدن دندان ها به سرما و گرماست که با مصرف یک سری دارو ها قابل کنترل هستند.