بهترین و مجهز ترین دندانپزشکی شبانه روزی کرج کجاست ؟ دهان و دندان از عضوهای مهم جسم و روح ما می باشند که سلامت آن ها ، موجب ایجاد بخندی زیبا می گردد ؛ اگر مراقبت های لازم را برای نگه داری صحیح دندان ها انجام ندهید ؛ دچار مشکلاتی از جمله درد دندان می شوید که باید برای درمان آن ها به یک دندانپزشکی خوب مراجعه کنید. درد دندان ، اغلب در شب افزایش پیدا می کند و بیمار را کلافه و مانع خواب وی می شود ؛ در این صورت می توانید با مراجعه به یک دندانپزشکی شبانه روزی خوب در کرج همانند کلینیک دندانپزشکی مهرویلا نسبت به درمان مشکلات دندان خود اقدام نمایید ؛ در دندانپزشکی کرج ، دندانپزشکان و جراحان حاذق و ماهری حضور دارند که می توانند شما عزیزان را یاری کنند.

 

دندانپزشکی شبانه روزی کرج

 

دندانپزشکی چیست ؟

یکی از علومی که به سلامت دهان و دندان می پردازد ، دندانپزشکی می باشد ؛ در آن خدمات بسیاری انجام می شود که در ادامه ما به برخی از این خدمات که در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی کرج مهرویلا ارائه می شود خواهیم پرداخت.

  1. ایمپلنت دندان
  2. پیوند لثه
  3. درمان بیماری های لثه
  4. پیوند استخوان
  5. ایمپلنت فوری
  6. درمان لثه و سایر انساج
  7. انجام پروتزهای دندانی
  8. درمان ریشه
  9. بلیچینگ دندان
  10. جرم گیری دندان

بهترین کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی کرج

کلینیک های دندانپزشکی بسیاری وجود دارد ، اما شما عزیزان باید برای درمان و حتی زیبایی بهترین آن را انتخاب کنید ؛ تا از نتیجه درمان خود رضایت کامل داشته باشید ؛ کلینیک دندانپزشکی ما از بهترین مراکز دندانپزشکی در کرج می باشد که بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهد. در کلینیک دندانپزشکی ما دندانپزشکان و متخصصین دندانپزشکی حاذقی در دو بخش عمومی و تخصصی خدمات دندانپزشکی ارائه می کنند ؛ برای مراجعه به ما با شماره هایی که در سایت وجود دارند ، تماس بگیرید.

انواع دندانپزشکی

  • زیبایی

همانطور که از نام آن نیز مشخص است ؛ در دندانپزشکی زیبایی خدماتی که موجب زیباتر شدن لبخند افراد می شود ، انجام می گردد ؛ این خدمات شامل : لمینت دندان ، کامپوزیت دندان ، ایمپلنت دندان ، روکش دندان ، ارتودنسی دندان ( که خود شامل موارد بسیاری می شود و ما در مقالات پیشین درباره آن ها به صورت کامل توضیح داده ایم ) و غیره می شود. اگر از علاقه مندانی هستید که می خواهید از جذابیت و زیبایی دوچندان بهره مند باشید ، بهتر است ؛ در انتخاب دندانپزشک و کلینیک دندانپزشکی خود خوب دقت کنید. حتما پیش از انتخاب و شروع درمان نمونه کارهای دندانپزشک مورد نظر را مشاهده و سپس تصمیم بگیرید.

  • عمومی

درمان های بسیاری در دندانپزشکی شبانه روزی کرج انجام می شود که درمان های عمومی آن شامل درمان ریشه دندان ، روکش دندان ، ایمپلنت دندان ، ترمیم دندان با آمالگام و کامپوزیت و غیره می شود.

 

دندانپزشکی شبانه روزی کرج

 

  • اطفال

دندانپزشکی اطفال ، با دندانپزشکی بزرگسالان متفاوت است و این تفاوت ، حتی در محیط دندانپزشکی نیز احساس می شود. در دندانپزشکی اطفال از اسباب بازی ها و پوسترهایی که مورد علاقه کودکان است ، استفاده می گردد ؛ تا کودک برای درمان دندان های خود دچار ترس و استرس نشود ؛ به عبارت دیگر این امر موجب جذب کودک برای درمان دندان های خود است.

دندانپزشکانی که درمان دندان های کودکان را بر عهده دارند یا از متخصصین دندانپزشکی کودکان هستند ؛ باید از نحوه برخورد با کودکان آگاهی داشته باشند تا کودک بتواند با خیالی آسوده به درمان دندان های خود بپردازد. وی باید این امر را در نظر داشته باشد که پیش از این که اقدامی برای درمان دندان های کودک انجام دهد ، او را با خبر کند ؛ این موضوع موجب می شود تا کودک به دندانپزشک خود اطمینان کند و با وی همکاری لازم را داشته باشد. کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی کرج با به کارگیری بهترین و مجرب ترین متخصصان دندانپزشکی کودکان و ارائه خدمات باکیفیت آماده خدمت رسانی به کودکان و فرزندان دلبند شما عزیزان می باشد.

دندانپزشک خوب

انتخاب یک دندانپزشک خوب ، کاری بسیار دشوار است ، اما زمانی که محل انجام درمان مشخص شود ؛ این انتخاب به آسانی صورت می گیرد ؛ پس بهتر است در ابتدا محل جغرافیایی را مشخص کنید .

  1. از دوستان و آشنایان درباره دندانپزشک خوب ، پرس و جو کنید .
  2. به طور حتم اگر به بهترین مرکز دندانپزشکی شبانه روزی کرج مراجعه کنید ، با بهترین و خبره ترین دندانپزشکان آشنا خواهید شد. چرا که این مکان ها از بهترین کادر درمان تشکیل شده اند.
  3. درصورتی که به پزشک عمومی مراجعه کردید، از وی بخواهید تا یک دندانپزشک خوب را به شما معرفی کند .
  4. اگر قصد تغییر مکان دارید از دندانپزشک خود بخواهید تا در منطقه جدید دندانپزشکی را به شما معرفی کند .
  5. برای آگاهی از نحوه صحیح انتخاب دندانپزشک خوب و با تجربه می توانید به دیگر مقالات سایت مراجعه کنید .

 محیط بهترین دندانپزشکی شبانه روزی کرج مهرویلا

 

ویژگی های بهترین دندانپزشکی شبانه روزی کرج

برای اینکه پی ببریم که آیا یک کلینیک یا یک مرکز درمانی دندانپزشکی خدمات خوبی را ارائه می دهد یا اینکه در زمینه امور دندانپزشکی متفاوت مانند ایمپلنت دندان بهترین است یا خیر ، نیاز است تا او را از جهات مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم. با دانستن ویژگی های یک مرکز درمانی و دندانپزشکی خوب در کرج علاوه بر این که می توان بهترین و خبره ترین و مجهز ترین کلینیک را برای درمان بیماری های دهان و دندان و زیبایی دندان ها در کرج انتخاب کرد ، بلکه می توان در دیگر شهر های ایران یا در دیگر مناطق کرج مانند  چهار راه طالقانی ، حصارک ، عظیمیه ، مصباح ، گوهر دشت ، گلشهر ، باغستان و غیره بهترین و خوب ترین مرکز را یافت و برای امور دندانپزشکی خود به او مراجعه کرد. ویژگی های که یک مرکز خوب و حرفه ای باید از آن ها برخوردار باشد شامل موارد زیر می شوند:

  • متخصص بودن پزشکان

با توجه به این که امروزه رشه دندانپزشکی یکی از پولساز ترین رشته های پزشکی می باشد،  تعداد دانش آموختگان آن بسیار زیاد می باشد ، از همین رو متخصص بودن ، با مهارت بودن و از همه مهم تر با سابقه بودن دندانپزشک اهمیت بسیار زیادی دارد. زمانی که یک پزشک از تخصص ، مهارت و تجربه بسیار زیادی برخوردار باشد ، می تواند به راحتی مشکل بیمار را تشخیص دهد و راه درمان مناسبی را برای او پیدا کند. خوشبختانه کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی کرج مهرویلا دارای پزشکان متخصص ، مجرب و متبحر بسیار زیادی بوده و تمامی کارکنان آن دارای سابقه کاری مرتبط می باشد.

  • داشتن ساختمان مناسب برای ارائه خدمات

داشتن پزشکان متخصص ، مجرب و با مهارت برای بهترین بودن جای خود ، اما ساختمان نیز باید برای ارائه خدمات دندانپزشکی مناسب باشد ، تا بتوان آن را بهترین عنوان کرد. چرا که وسایل مرتبط با دندان پزشکی بسیار زیاد و بزرگ هستند از همین رو نیاز به فضای بسیار زیادی برای قرار دهی آن ها و انتظار بیماران دارد. از طرفی دیگر بهترین کلینیک قادر به ارائه خدمات گسترده ای می باشد که همین مسئله باعث می شود نیاز باشد تا یک ساختمان چندین بخش مختلف داشته باشد.از آنجایی که درد های مرتبط با دندان بسیار سخت و طاقت فرسا است ، نیاز است تا افراد برای درمان انتظار زیادی نکشند. بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و جدید ، وجود ساختمانی شیک و آرام ، نورپردازی و روشنایی مناسب ، اتاق انتظار مناسب و غیره سبب شده که در زمان ورود به کلینیک آرامش خاصی به شما منتقل شود.

استاندارد بودن و معتبر بودن محیط دندانپزشکی یکی از مهم ترین و الزامی ترین ویژگی هر کلینیکی چه دندانپزشکی و چه زیبایی می باشد که خوشبختانه کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی کرج مهرویلا با داشتن تاییدیه وزارت بهداشت این امتیاز را دارد.

دندانپزشکی زیبایی چیست ؟

داشتن لبخندی زیبا یکی از عواملی است که در زیبایی چهره افراد تاثیرگذار است و در روابط اجتماعی افراد و همچنین ، اعتماد به نفس آن ها بسیار تاثیر گذار می باشد ؛ علی رغم گذشته که مرتب کردن دندان ها امری تقریبا نشدنی یا سخت بود ، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی روش های مختلفی بدین منظور پدید آمده است. در واقع در دندانپزشکی زیبایی به زیبایی دندان ها و ایجاد قرینگی و تناسب در دندان های راست و چپ و فک بالا و پایین پرداخته می شود.

 

دندانپزشکی شبانه روزی کرج

 

بهترین مرکز دندانپزشکی شبانه روزی اطفال در کرج

کلینیک دندانپزشکی مهرویلا جزو بهترین کلینیک های دندانپزشکی شبانه روزی کرج می باشد که جراحان و دندانپزشکان حاذق و ماهری در این محل آماده ارائه خدمات زیبایی و ترمیمی به شما هستند ؛ تجربه های بسیار موفق این مرکز درمانی موجب شده است تا افرادی که تا کنون به ما جهت درمان و زیبایی دهان و دندان های خود مراجعه کرده اند از رضایت کامل برخوردار باشند. شما نیز می توانید یکی از کاندیدایی باشید که این نتایج موفقیت آمیز را با ما تجربه کرده اند .

چه خدماتی در کلینیک مهرویلا دندانپزشکی شبانه روزی کرج ارائه می شود ؟

  • ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان ، یکی از روش های درمانی است که در افرادی انجام می گیرد که یک یا چند دندان خود را از دست داده باشند ؛ ایمپلنت دندان ، روشی همیشگی بوده و عارضه ای به دنبال ندارد ؛ چرا که ایمپلنت ، پایه ای تیتانیومی بوده و با سلول های بدن سازگاری است. با گذشت زمان ( تقریبا 3 الی 4 ماه ) ، استخوان فک و ایمپلنت به یکدیگر جوش می خورند و سپس ، تاج و روکش دندان تهیه شده و بر روی ایمپلنت ، قرار می گیرند.

ایمپلنت دندان ، انواع متفاوتی دارد که عبارت است از : ایمپلنت ریشه ای ، مینی ایمپلنت ، ایمپلنت تیغه ای ، ایمپلنت دندان ساب پریوستئال و ایمپلنت دندان زایگوماتیک. ایمپلنت دندان ، می تواند کمک بسیاری به طرح لبخند فرد و افزایش اعتماد به نفس او کند.

  • بلیچینگ دندان در دندانپزشکی شبانه روزی کرج

بلیچینگ دندان که ترکیب اصلی آن اکسید هیدروژن می باشد ؛ با نفوذ به بخش های زیرین مینا و عاج دندان ، منجر به بر طرف شدن رنگدانه ها شده که نتیجه آن ، سفید و درخشندگی دندان ها می باشد ؛ دریافت نتایج مطلوب از این روش ، مستلزم مراجعه به بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج یا شهر محل زندگی شما عزیزان می باشد.

 

دندانپزشکی شبانه روزی کرج

 

  • مرتب سازی دندان ها توسط ارتودنسی

امروزه به منظور بر طرف کردن فاصله و به هم ریختگی دندان ها ، ارتودنسی انجام می شود ؛ این تکنیک به اصلاح موقعیت دندان ها پرداخته و به تغییر الگو و جهت رشد دو فک می پردازد. ارتودنسی به دو صورت ثابت و متحرک صورت می گیرد ؛ زمانی که بیمار تحت درمان با اردتودنسی ثابت قرار می گیرد ، تا پایان طول درمان دستگاه از دهان خارج نخواهد شد و به صورت دائم به روی دندان ها قرار دارد ؛ اجزای مورد استفاده در این روش سیم و براکت ها هستند که به کمک چسب به روی دندان ها قرار گرفته و حجم کوچکی را اشغال می کنند. اما ارتودنسی متحرک به گونه ای است که در طول درمان بیمار می تواند آن را از دهان خود خارج نماید.

  • جرم گیری دندان در دندانپزشکی شبانه روزی کرج

با انجام جرم گیری دندان ، می توانیم دندان هایی تمیز و درخشنده داشته باشیم ؛ به شما عزیزان ، توصیه می شود ؛ در صورت نیاز هر 6 ماه یک بار که به منظور چکاپ به دندانپزشکی ، مراجعه می کنید ؛ جرمگیری دندان نیز انجام دهید.

  • پر کردن دندان توسط کامپوزیت

در برخی موارد و بنا به دلایل مختلف ، دندان دچار پوسیدگی یا شکستگی خواهد شد و منجر به خالی شدن دندان می شود. در چینین شرایطی ، به منظور پر کردن دندان ها از کامپوزیت دندان استفاده می شود ؛ مواد پر کننده دندان ها به دو رنگ نقره ای و سفید هستند. به طبع اغلب افراد خواستار استفاده از رنگ سفید هستند که همرنگ دندان بوده و از نظر ظاهری بهتر است ؛ گاهی اوقات برای ترمیم دندان از روکش نیز استفاده خواهد شد.

 

دندانپزشکی شبانه روزی کرج

 

  • یافتن علت بوی بد دهان

یکی از عواملی که می تواند در ایجاد بوی بد دهان موثر باشد و شما را مجبور به مراجعه به کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی کرج یا دیگر شهر های ایران کند ، نامنظمی و خراب بودن دندان هاست ؛ زمانی که دندان ها خراب باشند و نسبت به درمان آن اقدام نشود ، مواد غذایی در لابه لای پوسیدگی ها پنهان شده و از آنجایی که مسواک قادر به از بین بردن این مواد نیست ، مواد غذایی به میکروب و مواد باکتری زا تبدیل شده و در نهایت ، منجر به ایجاد بوی بد دهان خواهد شد.

  • زیبایی دندان و افزایش طول عمر دندان

به طبع زمانی که دندان ها مرتب باشند ، قابلیت تمیز و شستن آن ها راحت تر است و به همین دلیل زیبایی و مرتب بودن دندان ها به طور قطع در افزایش طول عمر آن ها موثر است.

هزینه ترمیم زیبایی دندان در دندانپزشکی شبانه روزی کرج

زیبایی دندان ها ، موجب افزایش اعتماد به نفس افراد و نیز داشتن لبخندی زیبا می شود ؛ در دندانپزشکی خدماتی جهت زیبایی و برطرف کردن ناهنجاری های دندانی وجود دارند که استفاده از هر کدام از آن ها هزینه ای متفاوت دارد. برای آگاهی از هزینه ترمیم زیبایی دندان باید مورد معاینه دندانپزشک قرار بگیرید ، در ضمن این هزینه در هر فردی متغیر می باشد.