دندانپزشکی زیبایی در کرج

دندانپزشکی زیبایی در کرج : دندانپزشکی امروز در کنار جنبه درمانی یک وجه زیبایی را نیز به خود اضافه نموده است. دندانپزشکی زیبایی نیز بحث گسترده ای دارد و شامل تموم مقوله هایی از دندانپزشکی می شود که به زیباتر شدن لبخند و ایجاد طرح لبخند کمک می نماید.

نکته مهم این است که نباید دندانپزشکی زیبایی در تقابل با دندانپزشکی ترمیمی قرار بگیرد و به بهانه زیباتر شدن لبنخند، ساختار دندان مورد تهدید قرار گیرد. دندانپزشکی زیبایی شامل ایجاد طرح لبخند ، لمینیت دندان ، کامپوزیت دندان ، سفید کردن دندان می شود و یک دندانپزشک متخصص ترمیمی و زیبایی متخصص دندانپزشکی است که با این طرح درمان ها سر وکار دارد.

در مقاله پیش رو قصد داریم وضعیت دندانپزشکی زیبایی در کرج را به بحث و نقد بگذاریم.

کامپوزیت دندان در کرج

کامپوزیت دندان یکی از کارهای زیبایی دندانپزشکی است که برای بزرگتر کردن دندانهای دارای سایز کوچک، تغییر دادن رنگ دندانهای بدرنگ و همچنین تغییر ظاهر دندانها به کار می رود. در کامپوزیت دندان،یک دندانپزشک زیبایی باحوصله لایه لایه کامپوزیت دندان را به دندانهای مورد نظر اضافه می کند تا ظاهر زیبایی پیدا کند.

در انجام مناسب یک کامپوزیت دندان،سلیقه و هنر دندانپزشک زیبایی است که بیشترین نمود را دارد.

دندانپزشکی زیبایی در کرج

لمینیت دندان در کرج

در لمینیت دندان ، لایه نازکی از دندان تراشیده می شود و پس از آن از دندان مورد نظر قالب تهیه می شود تا پوسته نازکی به عنوان لامینیت دندان تهیه شده و با چسب مخصوص روی دندان چسبانده شود. لمینیت دندان با کامپوزیت دندان نیز متفاوت است و در آن کار لابراتواری برای تهیه پوسته لامینیت دندان اضافه می شود.

بنابراین کار مناسب یک لابراتوار در کیفیت لمینیت مورد نظر تاثیر گذار است و همه چیز به کار دست یک دندانپزشک مربوط نمی شود.

سفید کردن دندان در کرج

برخی دندانها دچار بدرنگی می باشند و همین بدرنگی در اعتماد به نفس لبخند افراد اثر منفی ایجاد می کند. سفید کردن دندان به دو صورت انجام می شود. یا در مطب و توسط دستگاه های ویژه انجام می شود و یا در خانه و توسط ابزارهای مخصوص در هر دو روش مواد مخصوص دندانپزشکی بر روی دندانها به کار می روند تا تاثیر خود را بگذارند.

دندانپزشک زیبایی در کرج

دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی یکی از تخصص های ده گانه دندانپزشکی است. در این دوره سه ساله،یک دندانپزشک پس از قبولی در آزمون تخصص دندانپزشکی به فراگیری مهارت های مربوطه می پردازد. چندین متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در کرج مشغول به کار می باشند که از آن جمله می توان به پزشکان زیر اشاره کرد:

  1. دکتر مهشید صفارپور
  2. دکتر امین اسداللهی
  3. دکتر شیرین قاسمی
  4. دکتر مریم محمدی

دندانپزشکی زیبایی در کرج

متخصصین دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی کرج بصورت تخصصی امور مربوط به دندانپزشکی زیبایی را انجام می دهند.

تفاوت متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی با دندانپزشک زیبایی

امروزه بسیاری از دندانپزشکان به عنوان دندانپزشک زیبایی اقدام به انجام درمانهای زیبایی دندانپزشکی می نمایند و از اصطلاح دندانپزشک زیبایی برای خود بهره می گیرند. این دندانپزشکان در دورهای ویژه آموزش درمانهای زیبایی دندانپزشکی شرکت می نمایند و ازین طریق آموزشهای محدودی در این رابطه دریافت می کنند.

نکته مهم این است که دوره های چند روزه یا چند هفته ای دندانپزشکی زیبایی هیچگاه جایگزینی برای دوره تخصصی دندانپزشکی زیبایی محسوب نمی شوند ودرمانهای زیبایی بهتر است توسط متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی انجام شود.

بهترین دندانپزشکی زیبایی کرج در کلینیک مهرویلا

کلینیک دندانپزشکی مهرویلا نگاهی تخصصی به موضوع دندانپزشکی زیبایی دارد. در کلینیک دندانپزشکی مهرویلا متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی به درمانهایی از قبیل ونیر کامپوزیت ، لامینیت دندان ، بلیچینگ دندان اقدام می نماید و سابقه دوره تخصصی ایشان بیانگر مهارت و توانمندی ایشان در درمانهای دندانپزشکی زیبایی می باشد.