بهترین کلینیک دندانپزشکی

همانطور که می دانید حفظ و نگهداری از دندان های بسیار حائز اهمیت می باشد از این رو توصیه می شود برای درمان به بهترین کلینیک دندانپزشکی در محل سکونت خود مراجعه کنید.

بهترین کلینیک دندانپزشکی

حال ممکن است در هنگام انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی سوالات ذیل در ذهن افراد ایجاد شود:

چگونه می توان مجهزترین و بهترین دندانپزشکی کرج را انتخاب کرد؟

یک کلینیک دندانپزشکی خوب در کرج چه خدماتی را به مراجعین خود ارائه می کند؟

بهترین دندانپزشکی شبانه روزی کرج کدام است و غیره.

در پاسخ به سوالات فوق می توانیم بگوییم افراد امروزه با گسترش فضای اینترنت به راحتی با جستجو در گوگل می توانند یک کلینیک دندانپزشکی خوب و مجهز را انتخاب کرده و برای درمان به آن جا برود.

البته قابل ذکر است تنها با جستجو در گوگل به آن کلینیک دندانپزشکی مراجعه نکرده و ابتدا درباره میزان رضایت بیماران و خدماتی که به مراجعین خود ارائه می کند تحقیق کنید.

ویژگی های بهترین کلینیک دندانپزشکی

1. در یک کلینیک دندانپزشکی خوب باید دندانپزشکان حاذقی فعالیت کنند و سلامت بیماران را اولویت کار خود قرار دهند.
  2. کادری که در آن مجموعه فعالیت می کند برخورد مناسبی با مراجعین داشته باشد و نوبت دهی به گونه ای انجام شود که فرد زمان زیادی را منتظر نماند.
  3. دندانپزشکان زمان کافی را برای معاینه و درمان بیمار بگذارند.
  4. محیط مناسبی برای بیماران تهیه شده باشد تا آن ها در آن جا منتظر نوبت خود شوند.
  5. دارای محیط و تجهیزات مناسب کودکان باشد تا کودکان هنگام مراجعه برای درمان راحت باشند.

بهترین کلینیک دندانپزشکیکلینیک دندانپزشکی مهرویلا

کلینیک دندانپزشکی مهرویلا به مراجعین خود خدمات ذیل را ارائه می کند:

• ارتودنسی همراه با جراحی فک ( ارتوسرجری )
  • ایمپلنت دندان
  • لمینت دندان
  • کامپوزیت دندان
  • دندانپزشکی کودکان
  • درمان پوسیدگی دندان
  • جرمگیری و بروساژ
  • بلیچینگ یا سفید کردن دندان و غیره.

درباره هر یک از موارد فوق در مقالاتی که تهیه شده و در سایت موجود است توضیحات جامعی را مطرح نموده ایم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آن ها مراجعه کنید.

اهداف کلینیک دندانپزشکی مهرویلا

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مهرویلا با کادر حرفه ای و عرضه پیشرفته ترین دستگاه های دندانپزشکی سعی نموده است نیازهای مربوط به سلامت دهان و دندان ساکنین کرج را ارتقا بخشد.

ارتقا سلامت دهان و دندان باعث ایجاد سلامت جسمی ، اجتماعی ، روحی و غیره در فرد می شود.

با توجه به نیاز های روز جامعه خدمات مناسبی به مراجعین ارائه شود.

بهترین کلینیک دندانپزشکیکشیدن دندان عقل

معمولا در سنین 17 الی 21 سالگی ، دندان های آسیاب سوم که به دندان عقل معروفند در می آیند. اما معمولا متخصصین ، جراحی یا کشیدن دندان عقل را توصیه می کنند. خصوصا افرادی که قصد انجام ارتودنسی دارند در این باره باید حتما با پزشک خود مشورت نمایند.

در موارد زیر کشیدن دندان عقل مانعی ندارد :

• بافت لثه سالم باشد.
  • بدون درد ، پوسیدگی و بیماری در بیاید.
  • رویش دندان عقل روند طبیعی داشته باشد.
  • و بهداشت دهان و دندان توسط فرد رعایت شده باشد.

توجه داشته باشید که جرم گیری منظم ، معاینه سالیانه و رادیوگرافی از دندان عقل نیز بسیار حائز اهمیت بوده تا در صورت بروز کوچک ترین مشکل از پیشرفت آن جلوگیری به عمل آید.

اما در صورتی که دندان عقل با علائم زیر همراه بود ، کشیدن آن ضرورت خواهد داشت :

1. درد
  2. کیست
  3. تومور
  4. عفونت
  5. بیماری لثه
  6. آسیب زدن به دندان های اطراف
  7. و پوسیدگی دندان عقل ( چنانچه دندان قابل ترمیم نباشد. )

عوارض دندان عقل نهفته

در صورتی که فضای دهان برای رویش دندان عقل کافی نباشد یا دندان ها در موقعیت نامناسبی قرار داشته باشند ، دندان عقل مشکل ساز خواهد شد. در واقع زمانی که دندان عقل در لثه گیر میوفتد به آن دندان عقل نهفته گفته می شود.

عوارض رویش دندان عقل

محل قرارگیری و رشد نامناسب دندان عقل که موجب گیر کردن مواد غذایی می شود و محل مناسبی برای رشد باکتری خواهد بود.

چنانچه دندان عقل به صورت کامل در نیامد ، به سختی می توان بین آن ودندان آسیاب کناری را نخ کشید.

زمانی که تنها قسمتی از دندان عقل از لثه خارج شده باشد ، به باکتری ها این امکان را می دهد که وارد لثه شوند. در این حالت موجب عفونت لثه و دندان شده و درد ، تورم و سفتی فک را در پی خواهد داشت.

در صورتی که فک کوچک باشد و فضای کافی برای دندان عقل نداشته باشد ، دندان های کناری نامرتب و به هم فشرده می شوند.

ممکن است دندان عقل موجب بروز کیست شود. کسیت ها به ریشه های دندان مجاور آسیب می زنند و منجر به تخریب استخوان نگهدارنده دندان ها خواهند شد.

نشانه های درد دندان عقل

معمولا دندان عقل به صورت کج و نامرتب در می آید و به سایر دندان ها فشار وارد می کند ، به همین دلیل می تواند موجب بهم ریختگی باقی دندان ها شود.

برخی افراد ممکن است به هنگام در آمدن دندان عقل با درد مواجه شوند که این به دلیل شکافتن لثه و رویش دندان جدید است. حتی ممکن است نواحی اطراف آن قرمز و ملتهب شود. البته این علائم برای همه اتفاق نمی افتد و ممکن است تنها به هنگام جویدن غذا با آن مواجه شوند.