23 مه

عصب کشی دندان

عصب کشی دندان : یکی از بیماری هایی که هیچ فردی تحول آن را ندارد، دندان درد است. در این شرایط می توان از اسپری ها، دارو های تسکین دهنده، شستشو با مواد ضد عفونی کننده و غیره استفاده کرد، اما تمامی این درمان ها مقطعی می باشند.

در این شرایط بیمار حتما باید به دندانپزشکی مراجعه کند، اگر پوسیدگی دندان ها شدید باشد دندانپزشک خوب از عصب کشی دندان جهت برطرف کردن درد دندان استفاده می کند.

شاید تاکنون شما عزیزان جمله “به عصب رسیده است” را شنیده باشید این جمله به این معناست که پوسیدگی دندان به گونه ای گسترش پیدا کرده که به قسمت عصب دندان رسیده است. در چنین شرایطی درد بیمار ضربان دار و غیر قابل تحمل می باشد.

اگر پوسیدگی به عصب دندان برسد دندان ها حساس می شوند به گونه ای که در مقابل غذا های سرد یا گرم از خود واکنش هایی نشان می دهند که حتی با مصرف مسکن نیز برطرف نمی شود.

عصب کشی دندان

عصب کشی دندان درد دارد ؟

اغلب افراد تصور می کنند که عصب کشی درد دارد در صورتی که این باور کاملا غلط است و این فرآیند درمانی تحت بیحسی موضعی انجام می شود و بیمار حین درمان دردی را احساس نمی کند.

شما عزیزان می توانید برای بهره مندی از بهترین نتیجه پس از درمان به کلینیک دندانپزشکی ما مراجعه کنید. حضور دندانپزشکان و جراحان حاذق و با تجربه در کلینیک دندانپزشکی ما می تواند نتیجه بسیار مطلوبی را برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

اگر علاقه مند هستید که این درمان را با ما تجربه کنید با شماره هایی که در سایت وجود دارند تماس بگیرید.

مراقبت های بعد از عصب کشی :

• تا زمانی که اثرات دارو بیحسی وجود دارد از خوردن و جویدن پرهیز کنید.
  • در صورتی که درد داشتید می توانید از مسکن هایی که دندانپزشک برای شما عزیزان تجویز کرده است استفاده کنید.
  • پس از انجام عصب کشی برای مدتی از سمت دیگر فک خود جهت جویدن غذا ها استفاده کنید.
  • از مصرف آدامس، شیرینی ها و خوراکی هایی که چسبندگی دارند پرهیز کنید.
  • پس از گذشت دو ساعت می توانید از غذا های نرم استفاده کنید، اما دقت داشته باشید که غذا دمای متعادل داشته باشد.
  • برای شستشو بهتر است از محلول آب نمک استفاده کنید.
  • مراقبت های بسیاری وجود دارند که در مقالات بعدی به آن ها خواهیم پرداخت.

عصب کشی چقدر طول میکشد ؟

مدت زمان انجام این درمان و تعداد جلساتی که برای این درمان نیاز است به دندان ها و میزان پوسیدگی آن ها بستگی دارد. جهت اطلاع از این امر می توانید با دندانپزشکان مجموعه ما یک جلسه مشاوره داشته باشید. طی این جلسه مشاوره تمامی ابهامات شما عزیزان برطرف می شود.

هزینه عصب کشی دندان

هزینه این درمان پس از معاینه مشخص می گردد. شما عزیزان می توانید برای معاینه و آگاهی از این هزینه با شماره هایی که در سایت وجود دارند با کلینیک دندانپزشکی ما تماس بگیرید.

کلینیک دندانپزشکی مهرویلا
( ارتودنسی و جراحی فکایمپلنت دندانلمینیت دنداندندانپزشکی کودکان )

کلینیک دندانپزشکی مهرویلا
کلینیک دندانپزشکی مهرویلا - کلینیک زیبایی و درمانی دندانپزشکی مهرویلا کرج انجام ارتودنسی ، جراحی فک جراحی دندان ، دندانپزشکی اطفال ایمپلنت دندان ، لمینت دندان کامپوزیت دندان ، بلیچینگ دندان