معمولا به افرادی که قصد انجام خدمات دندانپزشکی را دارند ، توصیه می شود در نزدیکی محل سکونت خود به یک کلینیک دندانپزشکی خوبی مانند کلینیک دندانپزشکی مهرویلا مراجعه کنند ؛ چرا که این امر باعث می شود شما در رفت و آمد و دسترسی به دندانپزشک خود دچار مشکل نشوید. حال ممکن است در ذهن افراد این سوال ایجاد شود که چگونه می توان به عنوان مثال بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج را انتخاب کرد ؟ خدماتی که یکی کلینیک دندانپزشکی خوب ارائه می کند چیست ؟ ویژگی های بهترین مرکز دندانپزشکی چیست ؟

 

بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج

 

بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج

کلینیک های دندانپزشکی کرج منابع عمده ارائه خدمات دندانپزشکی در کرج می باشند. قدمت تاسیس مراکز دندانپزشکی در کرج به دهه ۸۰ شمسی برمی گردد و اینک در اوائل دهه ۱۴۰۰ شمسی ، بیش از دو دهه از حضور آن ها در ارائه خدمات دندانپزشکی استان البرز گذشته است و این مراکز چه از نظر کیفیت درمان و چه تعداد به آستانه قابل قبولی رسیده اند. در اواخر دهه ۹۰ و با ظهور ویروس کرونا ، کلینیک های دندانپزشکی کرج مجبور به تعطیلی چند ماهه شدند و بر اساس شرایط خاص آن دوره ، مجبور به اجرای پروتکل های بهداشتی ویژه ای شدند. پس از سپری شدن دوران ویژه کرونا ، این مراکز با تمام مشکلات اقتصادی موجود ، مجدداً فعالیت های معمول خود را از سر گرفته اند. شرایط اقتصادی خاص کشور در دهه ۱۴۰۰ و قیمت بالای مواد مرغوب دندانپزشکی و خدمات موجب شده است که کلینیک های دندانپزشکی کرج نیز مانند هر صنف دیگری تسهیلات مناسبی برای مراجعین بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج ارائه نمایند.

کلینیک دندانپزشکی مهرویلا مجموعه مجهز و مدرن خدمات دندانپزشکی در غرب کرج می باشد که در فضای بالای ۳۳۰ مترمربع و با طراحی حرفه ای، خدمات دندانپزشکی را در محیطی مناسب به مراجعین ارائه می کند. کلینیک مهرویلا علاوه بر محیطی آرامش بخش برای درمانهای دندانپزشکی ، از پرسنلی کارآزموده و دندانپزشکانی مجرب بهره می گیرد. ویژگی منحصر به فرد این کلینیک همکاری با متخصصین در تمامی زمینه های تخصصی دندانپزشکی و همچنین انجام درمان های دندانپزشکی تحت بیهوشی در اتاق عمل مجهز این مجموعه می باشد.

در ادامه با برخی خدمات دندانپزشکی ارائه شده در این مجموعه آشنا می شویم:

  • ترمیم و عصب کشی دندان:

اولین و مهمترین جنبه درمان های دندانپزشکی ، حفظ و نگهداری دندان ها می باشد. در کلینیک دندانپزشکی مهرویلا بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج اولویت بر ترمیم و حفظ دندان های موجود می باشد و چناچه پوسیدگی دندان به قدری باشد که عصب دندان را درگیر کرده باشد ، درمان ریشه یا عصب کشی برای دندان پوسیده یا آسیب دیده انجام می شود. ترمیم و عصب کشی دندان ها توسط دندانپزشکان مجرب انجام می شود و چنانچه درمان مربوطه پیچیدگی بیشتری داشته باشد ، به متخصص مربوطه در کلینیک ارجاع می شود.

  • دندانپزشکی زیبایی

درمان های زیبایی دندانپزشکی شامل کامپوزیت دندان ، لمینیت دندان ، بلیچینگ یا سفید کردن دندان و لیفت لثه می باشند. درمان های زیبایی مرکز درمانی دندانپزشکی مهرویلا اغلب توسط متخصصین دندانپزشکی مربوطه انجام می شوند و حتی در مواردی این درمان ها نیازمند همراهی و هماهنگی چندین متخصص دندانپزشکی می باشد که همگی در کلینیک حضور دارند.

  • ارتودنسی

انواع ارتودنسی کودکان (ارتودنسی پیشگیری) و ارتودنسی بزرگسالان در این مرکز توسط متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت انجام می شود.

 

 

  • ایمپلنت و جراحی لثه و دندان عقل 

انواع جراحی های دهان و لثه و بخصوص ایمپلنت دندان در مرکز درمانی مهرویلا توسط متخصص فک و صورت و جراح لثه انجام می شود. روکش ایمپلنت نیز بصورت تخصصی توسط متخصص پروتزهای دندانی انجام می شود. ویژگی منحصر به فرد کلینیک مهرویلا بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج امکان انجام درمان ایمپلنت تحت بیهوشی در اتاق عمل مجهز این مجموعه می باشد.

  • دندانپزشکی تحت بیهوشی

اتاق عمل مجهز و مدرن مهرویلا امکان انجام انواع درمان های دندانپزشکی تحت بیهوشی را در این مجموعه فراهم کرده است. برای انجام این درمان ها چندین متخصص دندانپزشکی با متخصص بیهوشی در این مرکز همراهی می نمایند.

  • دندانپزشکی کودکان

درمان های دندانپزشکی کودکان در این کلینیک توسط متخصص دندانپزشکی کودکان و در اتاق درمان مجزا انجام می شود. چنانچه کودک برای درمانهای دندانپزشکی همکاری ننماید،  امکان انجام این درمان ها در یک جلسه و تحت بیهوشی در اتاق عمل مهرویلا وجود دارد.

نکته :

درباره هر یک از موارد فوق به طور جامع در این وب سایت مقالاتی تهیه شده که افراد می توانند با مراجعه به آن ها اطلاعات جامعی را به دست آورند و در صورت داشتن سوال می توانند سوالات خود را از طریق وب سایت یا صفحه اینستاگرام مطرح کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده شوند.

چرا کلینیک دندانپزشکی مهرویلا را انتخاب کنیم؟

همانطور که گفته شد کلینیک دندانپزشکی مهرویلا واقع در کرج مفتخر به داشتن تعداد بسیار زیادی از همکاران و دندانپزشکان متخصص ، متبحر و مجرب است که قادر سهتند روش های بسیار زیادی را با بهترین و بالا ترین کیفیت به شما عزیزان ارائه کنند. از آنجایی که با شروع سال تحصلی و حضور دانش آموزان در کلاس های درس باعث سخت تر شدن قرار ملاقات ها می شود. از همین رو کلینیک تخصصی درمان های دندانپزشکی مهرویلا بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج ساعات طولانی تر و روز های بیشتری را مشغول به ارائه خدمات خود می باشد. چه شما و چه فرزندان دلبندتان می توانند از خدمات عالی و باکیفیت این کلینیک بهره مند شوند.

آشنایی با محیط کلینیک مهرویلا کرج

انتخاب بهترین مرکز دندانپزشکی

افراد با مراجعه به یک مرکز خوب که دندانپزشکان آن تخصص داشته باشند با خیال آسوده می توانند مشکلات دهان و دندانی خود را بر طرف کنند و به دلیل اینکه آن دندانپزشک در زمینه مربوطه تخصص دارد ، فرد دچار عارضه ای نخواهد شد. از همین رو نیاز است تا در رابطه با نحوه انتخاب و یافتن بهترین مرکز درمان دندانپزشکی اطلاعات جامع ای به دست آوریم تا بر اساس آن به روند درمانی پیش رو و دریافت بهترین نتایج اطمینان پیدا کنیم.

  1. برای انتخاب یک مرکز دندانپزشکی خوب در هر یک از شهر های بزرگ ایران به عنوان مثال شهر کرج افراد می توانند از دوستان خود پرس و جو کنند یا در گوگل جستجو انجام دهند تا با لیستی بلند بالا از مواجه شوند که نیاز به بررسی دارد.
  2. پس از تهیه لیستی از بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج یا سایر شهر های ایران درباره آن ها تحقیق کرده و پس از آن برای مشاوره و معاینه به آن جا مراجعه کنید.
  3. در جلسه مشاوره و معاینه تمامی سوالات خود را از دندانپزشک مورد نظر بپرسید تا شما را به درستی راهنمایی کند.

ویژگی های بهترین مرکز درمان دندانپزشکی 

  1. در یک مرکز دندانپزشکی خوب باید افراد متخصص فعالیت کنند.
  2. کلینیک دندانپزشکی باید مجهز باشد و کادری که در آن مجموعه فعالیت می کند رفتار مناسبی با مراجعین داشته باشند.
  3. برای معاینه و مشاوره بیمار زمان کافی را بگذارند.

 

بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج

 

وظایف دندانپزشک زیبایی در بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج

همانطور که گفته شد در یک مرکز دندانپزشکی خوب و مجهز در استان البرز یا سایر شهر های ایران برای اینکه به بیماران احترام بگذارند و در نهایت بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه دهند ، از کادر درمانی مناسبی استفاده می کنند. دندانپزشکان زیبایی یا حتی درمانی که در این زمینه مشغول به کار هستند نیز  باید از تخصص و تبحر بسیار بالایی برخودار باشند تا بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند. از جمله وظایفی که یک پزشک زیبایی بر عهده دارد و باید آن را انجام دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در وهله اول دندانپزشک زیبایی دندان های بیمار را به خوبی بررسی و معاینه کرده و در صورت نیاز از دندان های بیمار خود عکس تهیه می کند.
  2. چنانچه نیاز به پر کردن دندان باشد ، ابتدا نسبت به عصب کشی و پر کردن دندان ها اقدام می شود. در نهایت برای زیبا شدن و افزایش استحکام دندان از روکش هایی که رنگی شبیه به دندان دارند ، استفاده خواهد شد.
  3. به طور کلی دندانپزشک زیبایی کلیه ایرادات دندان ؛ همچون پوسیدگی ، نامرتبی ، وجود فاصله میان دندان ها ، قرار گیری دندان ها به روی یکدیگر ، جلو آمدن فک ، بد رنگ بودن دندان ها و غیره را به طور کامل اصلاح می کند.

دندانپزشک زیبایی چه کسی است ؟

به طور کلی اصلاح طرح لبخند و زیباسازی دندان ها از اصلی ترین اهدف دندانپزشک زیبایی در بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج به حساب می آید که طی آن علاوه بر اینکه دندان های خراب ترمیم و بازسازی می شوند ؛ مشکلات فکی نیز بر طرف خواهند شد. بدین منظور تکنیک های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد و کسب نتیجه ایده آل تا حد زیادی بستگی به داشتن دقت و ظرافت دندانپزشک دارد. در واقع در دندانپزشکی زیبایی کمتر مقاومت و استحکام دندان ها مورد توجه قرار می گیرد و بیشتر به روی زیبایی دندان ها کار می شود. به عنوان مثال ؛ چنانچه بیمار از دندان پوسیده برخوردار باشد ، دندانپزشک ترمیمی پس از ترمیم دندان ، از مواد نقره ای رنگ برای روکش دندان استفاده می کند. این در حالی است که دندانپزشک زیبایی مواد همرنگ دندان را مورد استفاده قرار می دهد. البته این بدین معنا نیست که نسبت به مقاومت دندان بی تفاوت باشد.یکی دیگر از شاخصه های مثبت دندانپزشکی زیبایی این است که اهمیت بسیاری به دوام درمان در طولانی مدت می دهد. در واقع زمانی که دندان ترمیم می شود ، برای جلوگیری از پوسیدگی مجدد و افزایش دوام دندان از روکش استفاده می شود . ویژگی‌ های یک دندان ‌پزشک ماهر در بهترین کلینیک دندان‌ پزشکی کرج شامل موارد زیر می شود :

تخصص و تجربه : دندان‌ پزشک ماهر معمولاً دارای تخصص و تجربه وسیعی در زمینه‌ های مختلف هستند که از جمله آن ها می توان به دانش در زمینه جراحی دهان و فک ‌ها ، ایمپلنت ، ارتودنسی و غیره اشاره کرد .

مهارت ‌های بالینی : آنها باید مهارت ‌های بالینی از جمله تشخیص صحیح ، برنامه ‌ریزی درمانی مناسب و اجرای دقیق و مؤثر ‌برنامه سلامت دندان را دارای باشند .

بروز بودن با فناوری : دندان‌ پزشکان ماهر باید با جدیدترین فناوری ‌ها و روش‌ های درمانی در زمینه دندانپزشکی آشنا باشند و از آنها بهره‌ برداری کنند.

حساسیت به نیاز بیماران : آنها باید به نیازها بیماران خود توجه کرده و آن ها را در اولویت کار خود قرار دهند . بیمار نیز موظف است که با همراهی با پزشک هر چه سریع تر به نتیجه مطلوب خود دست یابند .

مهارت برقراری ارتباطات : دندان ‌پزشک ماهر باید دارای مهارت ‌هایی جهت برقراری ارتباط خوب با بیماران و توانایی مطرح کردن مسائل پزشکی به زبان ساده داشته باشد.

اخلاق حرفه ‌ای : آنها باید به اصول و اخلاق حرفه ‌ای پایبند باشند و از رفتارهایی مثل احترام به حریم خصوصی بیماران پیروی کنند.
بررسی هزینه ‌ها و زمان ‌بندی : دندان ‌پزشک باید در جلسه مشاوره هزینه ‌های مرتبط با درمان و زمان بهبودی را با بیمار مطرح ‌کند تا بیمار بتواند تصمیم درستی بگیرد.

پاسخ به سوالات و ابهامات : در جریان جلسه مشاوره ، بیمار ممکن است سوالات و ابهامات خود را مطرح کند که دندان ‌پزشک باید به آنها پاسخ دهد و حس آرامش را به بیمار القا کند.

این ویژگی‌ ها تنها چند نمونه از مشخصه هایی هستند که یک دندان‌ پزشک ماهر باید آن ها را داشته باشد ، تا بتواند به بهترین شکل ممکن خدمات ارزنده ای را به مراجعه کنند گان کلینیک دندان پزشکی ارئه دهد .

 

نمونه های درمان کلینیک دندانپزشکی مهرویلا

 

نحوه انتخاب دندانپزشک زیبایی در بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج

  • قبل از شروع اقدامات درمانی به روی دندان خود ، ابتدا به دندانپزشک زیبایی مد نظر مراجعه کرده و مشاوره شوید. همچنین با ایشان در رابطه با انتظارات خود صحبت کنید. در این حالت دندانپزشک راهکارهای مختلفی پیش پای شما قرار می دهد.
  • یک دندانپزشک خوب می تواند تصاویر پس از درمان را به بیمار نشان دهد.
  • برخورداری از اخلاق خوب و صبر و شکیبایی از مهم ترین خصیصه های یک دندانپزشک زیبایی خوب است.
  • میزان مهارت ، تخصص و همچنین نمونه کاری های ایشان را مورد بررسی قرار دهید و دندانپزشک مورد قبول خود را برگزینید.

بررسی رضایت مراجعین بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج

قطعا رضایت مراجعه کنندگان یکی از روش های مطمئن برای بررسی این مسئله که ایا مرکز انتخابی شما مورد مطمئن و بهترین است یا خیر؟ در این صورت شما در زمان مراجعه به مرکز مورد نظر می توانید ارزیابی کنید که افرادی که در این مکان خدمات مختلفی را از قبیل ارتودنسی ، ایمپلنت ، جرم گیری و غیره را انجام داده اند تا چه حد از پروسه درمان خود راضی هستند. با مراجعه حضوری به کلینیک درمانی مورد نظر خود می توانید از نحوه برخورد پرسنل با دیگر مراجعه کنندگان نیز آگاه شوید و از آن ها سوالاتی را در رابطه با مجوز های کلینیک ، پزشکان ، تخصص ها و خدمات ارائه شده در کلینیک مورد نظر و غیره بپرسید و در آخر نیز با پزشک خود ملاقات کنید و در رابطه با روند درمانی خود مشورت و گفت و گو نمایید.

 

 

تحقیق در فضای مجازی یادتون نره!!

خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان در هر کجا که هستید نظرتان را در رابطه با خدماتی که تا کنون انجام داده اید ارائه دهید. از آنجایی که بیشتر مراکز درمانی و متخصصان نمونه کار های خود را در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام ، آپارات و تلگرام  قرار می دهند ، این امکان برای شما فراهم شده است تا به راحتی در هر کجای از ایران یا جهان که باشید نمونه کار های لمینت  ، کامپوزیت ، خدمات زیبایی و درمانی دندان کلینیک مورد نظر خود را مشاهده و بررسی کنید. اما باید از این فضا به درستی استفاده نمایید چرا که همه پزشکان نمونه کار های خوب خود را در این فضا قرار می دهند و افرادی هستند که به دلیل خصومت شخصی یا قریب بودن با آن ها نظرات منفی در رابطه با کلینیک مورد نظر ارائه می دهند. از همین رو توصیه می شود بعد از انجام تحقیقات خود و بررسی نمونه کار های که در فضای مجازی وجود دارد به صورت حضوری به مرکز درمانی مورد نظر خود مراجعه کنید تا نظر حاضران در کلینیک را به صورت رو در رو بدانید. نظرات مخاطبین و مراجعه کنندگان حاضر در بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج را بررسی کنید و میزان رضایت آن ها را در رابطه با روند درمانی ، نحوه برخورد کادر درمان و پرسنل و غیره بسنجید.

محیط درمان کلینیک دندانپزشکی مهرویلا در کرج

بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج

 

حتما بروز بودن پزشکان بررسی شود !!

دنیای پزشکی هر روز و هر دقیقه در حال تغییر و پیشرفت می باشد. معمولا هر چه دندانپزشک متخصص شما از این پیشرفت ها اطلاعات کامل تر و بیشتری داشته باشد شانس اینکه بیمار به نتایج دلپسند خود دست پیدا کند بیشتر خواهد بود. در واقع شما به عنوان یک پارامتر مهم و اساسی باید به این ویژگی دقت کنید و آن را در نظر داشته باشید که آیا متخصص شما از اطلاعات به روزی برخوردار است یا خیر؟ برای بررسی این مورد می توانید برای مدتی پزشک یا کلینیک مورد نظر خود را فضای اجتماعی یا سایت شخصی خود دنبال کنید تا از به روز بودن و پیگیر بودن او در خصوص کسب جدید ترین و کامل ترین اطلاعات از علم پزشکی مطمئن شوید. به یاد داشته باشید که همواره علم در حال پیشرفت است و همگام بودن با آن باعث پیشرفت در کار و مطلوب تر بودن نتایج جراحی یا پروسه های درمانی دندانپزشکی خواهد شد. لازم به ذکر است شما برای بررسی این مورد می توانید از پزشک بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج نیز سوال بپرسید و خود به درستی در رابطه با آن تحقیق کنید.

محیط و مکان کلینیک دندانپزشکی

اگر قصد داشته باشید تا به صورت تخصصی به تحقیق و همچنین کسب اطلاعات در خصوص پزشک یا مرکز درمانی خود اقدام کنید ، در نهایت باید مکان مرکز درمانی یا کلینیک را بررسی و ارزیابی کنید. متاسفانه ، این روز ها به دلیل افزایش حجم متقاضیان جراحی های زیبایی ، برخی از بیمارستان ها با ارائه خدمات ضعیف و بهره گیری از کادری غیر متخصص و غیر حرفه ای سر به به وجود آوردن محلی مناسب ، قابل اعتماد و زیبا برای انجام امور دندانپزشکی می کنند. به عقیده این افراد جراحی های مرتبط با دهان و دندان یا انجام پروسه های مانند ایمپلنت دندان خطر چندان زیادی ندارد و انجام آن در یک محیط نسبتا بی امکانات بلا اشکال می باشد و هیچ خطری بیمار و سلامتی او را تهدید نمی کند. در حالی که واقعیت این امر چنین نیست. جراحی های زیبایی یا درمانی مرتبط با دهان و دندان در تنها در هدف جراحی با عمل های درمانی متفاوت می باشد.

اما اصل ماجرا برای انجام آن ها با سایر جراحی ها تفاوتی ندارد. تحت هر نوع شرایطی برای انجام عمل جراحی باید امکانات مناسبی برای پیشگیری یا مقابله با شرایط و مشکلات خاص فراهم باشد. ارزیابی بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج و مرکز درمانی مورد نظر و همچنین سوابق آن به شما کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل کنید که پروسه ایمپلنت ، لمینت ، کامپوزیت ، ارتودنسی و سایر روش های درمانی و زیبایی دندان توسط متخصصان و دندانپزشکان مجرب و متبحری در محیطی مناسب و دارای امکانات کامل انجام می پذیرد. در برخی از موارد شما می توانید میزان عمل های ناموفق مرکز درمانی ، کیفیت متریال های مورد استفاده برای انجام عصب کشی یا پر کردن دندان ، امکانات پارکینگی و آزمایشگاهی ، امکانات رفاهی و ایمنی مراجعه کنندگان و پزشکان را بررسی کنید و در نهایت بهترین و درست ترین تصمیم را در این رابطه بگیرید.

 

 

گسترده و متنوع بودن خدمات ارائه شده در بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج

یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید در زمان انتخاب بهترین مرکز درمانی و زیبایی دندانپزشکی در استان البرز ، در نظر داشته باشید این مورد است که حتما به خدمات ارائه شده توسط مرکز درمانی خود توجه کنید. در واقع بر اساس این معیار باید بگویم برخی از مراکزی که دارای طیف گسترده ای از انواع خدمات هستند و تمامی خدمات ارائه شده را با کیفیت بالا و بهترین نتایج ارائه می دهند می توانند گزینه خوبی برای انتخاب شما در روند درمانی تان باشد. به عنوان مثال فکر کنید شما قرار است ایمپلنت دندان انجام دهید. در صورتی که لثه های شما به عفونت یا بیماری خاصی دچار باشد ، ابتدا نیاز است تا مشکل لثه برطرف گردد و سپس کاشت دندان صورت پذیرد. حال برای انجام همین موضوع و پرداختن به درمان عفونت لثه نیاز باشد تا شما به یک دندانپزشک یا جراح لثه دیگر در مرکز درمانی دیگری مراجعه کنید.

به طبع پروسه درمان طولانی تر بوده و ممکن است مشکلات بسیاری را برای شما به وجود آورد. مراجعه به بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج که خدمات گسترده و متنوعی را ارائه می دهد باعث می شود تا اگر در طول درمان خود نیاز به روش درمانی دیگری داشتید بدون اینکه مسافت ، هزینه و زمان بسیار زیادی را صرف کنید ، سریعا به نتیجه دلخواه خود برسید. در سطح کشور و بالاخص استان البرز کلینیک های دندانپزشکی بسیار زیادی وجود دارند که خدمات متنوعی را به بیماران خود ارائه می دهند. این موضوع امکانی را برای مراجعین و بیماران فراهم می سازد که بتوانند در یک مرکز درمانی خاص بسیاری از اقداماتی که دندان هایشان به آن نیازمند است را انجام دهند. همانطور که اشاره شد این مسئله تا حد بسیار زیادی به کاهش زمان لازم برای اختصاص دادن به روند درمانی می انجامد. کسانی که کارمند هستند یا زمان کافی برای مراجعه به دندانپزشکی را ندارند می توانند از این مراکز کمک بگیرند.

ارائه خدمات تخصصی در زمینه دندانپزشکی

در واقع علاوه بر اینکه خدمات دندان پزشکی باید گسترده باشد ، نیاز است تا کیفیت این خدمات نیز بالا باشد تا فرد از نتیجه درمان خود راضی باشد. کیفیت می تواند مهم ترین معیار برای انتخاب یک دندانپزشکی خوب در کرج باشد. در واقع بسیاری از  مراکز دندان پزشکی ، مطب ها و کلینیک ها این روز ها به انجام فعالیت های مختلفی از درمان گرفته تا زیبایی لبخند مشغول می باشند که تا حد زیادی پزشکان هر کدام می توانند کاملا تخصصی و حرفه ای در آن کار کنند. این معیار به مراجعه کننده این اطمینان را می دهد تا از بهترین و متخصصین هر حوزه که مورد نیاز است کمک بگیرد و میزان موفقیت روند پیش رو را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. پس ما این توصیه را به شما عزیزان می کنیم که از بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج که خدمات بسیاری باکیفیت و خوبی را ارائه می دهد کمک بگیرید تا بتوانید از جلسات تخصصی مشاوره و درمان بهره مند شوید.

 

 

دارا بودن تعداد بسیار زیادی متخصص دندانپزشکی با تجربه دارد !!

از مهم ترین ملاک های تصمیم گیری و بررسی ویژگی های یک کلینیک دندانپزشکی خوب ، متخصص بودن تمامی دندانپزشکان مرکز مورد نظر می باشد. وجود شمار زیادی از دندانپزشکان با تخصص های مختلف می تواند نیاز بیماران را برای مراجعه به پزشکان خارج از مطب را برآورده سازد. زیرا بیمار هر نوع درمانی که نیاز داشته باشد را می تواند در یک کلینیک و در زیر یک سقف انجام دهد. مهم است که در کلینیک انتخابی شما از متخصصانی مجرب در زمینه ارتودنسی ، درمان ریشه ، دندانپزشکی کودکان ، متخصص لثه ، جراح دهان و دندان ، متخصص پروتز دندان و بیماری های دهان و دندان کمک گرفته شود.

با بیمه های مختلف طرف قرارداد است!!

یکی دیگر از ویژگی های مهم که باید در زمان انتخاب پزشک در نظر داشت ، داشتن قرارداد باید شرکت های مختلف بیمه می باشد. متاسفانه هزینه های دندانپزشکی بسیار زیاد است. به عنوان مثال هزینه ارتودنسی و هزینه ایمپلنت ممکن است به قدری زیاد باشد که فرد نتواند به تنهایی آن را پرداخت کرد. در نتیجه بهتر است برای کاهش هزینه های بیمه داشته باشیم و به پزشکی مراجعه کنیم که با شرکت های بیمه بسیار داشته باشد. اگر یک مرکز با بیش از 3 بیمه طرف قرار داد باشد به این معنی است که به راحتی و هزینه های پرداختی بیمار خود اهمیت می دهد.

دارا بودن تعرفه های شفاف

بحث هزینه همواره برای تمامی افراد مهم و اساسی می باشد به گونه ای که اولین فاکتور انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج را هزینه قرار می دهند. اما این موضوع نباید در اولویت های بالا قرار داشته باشد چرا که هزینه کم نشان دهنده تجربه بالا یا پایین پزشک نمی باشد. به دلیل وضعیت اقتصادی کشور و نوسانات ارزی بیشتر کلینیک های دندانپزشکی از طریق شبکه های اجتماعی و سایت ها در رابطه با هزینه های دندانپزشکی چیزی نمی گویند. برای مراجعه کنندگان هزینه ها در وهله اول بسیار مهم می باشد و حتما باید از آن ها پیش از شروع درمان اطلاع داشت. اگر کلینیک انتخابی شما به صورت درست و شفاف هزینه ها را پیش از درمان به شما اعلام کند و همه چیز را به درستی طی کند می تواند ویژگی یک کلینیک دندانپزشکی خوب در کرج را داشته باشد. همچنین اگر گزینه های پرداخت آن متفاوت باشد بهتر نیز می باشد.

 

 

ایجاد فضای آرامش بخش

برخی از افراد از حضور در دندانپزشکی و فضای آن هراس دارند. ایجاد یک فضای مناسب و آرامش بخش به عنوان اتاق انتظار برای بیماران و همراهان مسئله ای است که مدیریت بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج باید به صورت ویژه و اختصاصی به آن توجه کند. به دلیل مشخص نبودن زمان مورد نیاز خدمات دندانپزشکی ممکن است بیماران تا چندین ساعت مجبور به انتظار کشیدن برای رسیدن نوبت خودشان باشند. پس در نظر گرفتن فضایی مناسب در کلینیک باعث آرامش و آسایش بیماران شده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما عزیزان می توانید تصاویر کلینیک مهرویلا را در بخش گالری تصاویر مشاهده نمایید.

هزینه مراجعه به بهترین مراکز درمانی دندانپزشکی کرج چقدر می باشد؟

هزینه های کلینیک دندانپزشکی با توجه به نوع درمان ، میزان مشکلات دهان و دندان شما و غیره تعیین می شود. به این نکته مهم توجه کنید که صرفا به خاطر هزینه کمتر به هر دندانپزشکی مراجعه نکرده و ابتدا درباره آن ها تحقیق کنید. برای اطلاع از هزینه های پروسه های درمانی در کلینیک تخصصی دندانپزشکی مهرویلا می توانید با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.